11 Nisan 2010

Acı

Ali Sami Yen'deki bir önceki maçta üzülmüştüm, sinirlenmiştim. Bu sefer utandım, parçalandım, canım yandı. İnsana kendi stadında deplasmanı yaşatanlara söyleyecek söz yok, bitti. Futbolculara çok kızgınım, bin türlü tepkiyi de hak ettiklerini düşünüyorum. Belki bugün yapılanları bile umursamamışlardır. Ancak hiçbir şey bugün yapılan ayıbı haklı çıkaramaz. Gösterilmesi gereken tepki, asla bu değil. Bugünkü tepki masumiyetten çok uzak, bambaşka hesaplarla yapılmış bir tepkidir. Galatasaray tribünlerini hakimiyetini elinde bulunduran, Galatasaray üzerinden geçinen insanlar, bir kez daha mutlu sona ulaşmışlardır. Kötü gidişin üzdüğü, Galatasaray'ı yüreğinin ta derininde hisseden binlerce insan da çok açık ve net bir şekilde manipülasyona uğramıştır. Sevdikleri içindir, safça; ama yanlışın en büyüğüdür. Suça ortak olmuşlardır.

Bu akşam olanlar; Fatih Akyel, Mondragon, Petre, Hagi olaylarından farksızdır. Zamanı gelince, bugün anlayamayanlar da bunda hemfikir olacaklardır, ki failleri zaten aynıdır. Ve hâlâ oradalardır. Daha çirkinleşebilsinler çirkinleşebildikleri kadar, e elbet bu işin sonu da böyle böyle gelecektir. O güne kadar ben Kapalı'da ya da açıklarda olmayacağım. Çok üzgünüm.

Bir şeyler yazacağım ilerleyen saatlerde...

4 ekleme:

Adsız dedi ki...

bunu nasıl yazabildin hayretler içerisindeyim. o günün en son sorumlusu senin sorumlu tuttuğun o gruptur. ayrıca adını söylemekten çekinme bu kadar, bi şey olmaz. herkes bütün gün sokakta içip sarhoş olsun, salak salak bağırsın; içeride ağzını kıpırdatamasın sorumlusu biz olalım. yok öyle şey. biz bi tarafımızı yırtarken nerdeydiniz beyfendi?

scapula dedi ki...

O günden kasıt Fenerbahçe maçı mı? Ben o günden futbolcular dışında kimseyi sorumlu tutmuyorum. "Üzülmüştüm, sinirlenmiştim" dediğim maç yüzündendi, futbolcular yüzündendi; bilmiyorum belki de ben iyi ifade edemedim. Ha "biz" de bayağıdır iyi destek veremiyoruz, ayrı mesele. Neden kişiselleştirdiniz bilmiyorum ama siz bir tarafınızı yırtarken, ben de farklı değildim.

Adını söylemekten çekindiğim yok; yıllardır aman sus kimse duymasın, aman bunlar buralarda yazılmaz falan filan denmesine rağmen elimden geldiğince her platformda söylemeye çalışıyorum. ultrAslan, Galatasaray tribünleri üzerinde engeldir. Zararı, yararından çok fazladır. Yazıda niye adını geçirmiyorum, ilgiyi başka tarafa çekmemek için. Ayrıca ben ultrAslan düşmanı falan değilim, biliyorum ki kendini ultrAslan olarak tanımlayan insanlar içinde Galatasaray'ı safça seven çok fazla sayıda insan var. Bu işin her türlü rant kısmı, racon kısmı, tribünde kendi isimlerini bağırma kısmı bitsin, alın işte o zaman ben de ultrAslan'ım.

Gala's dedi ki...

Düne kadar savunucusu olduğum, birçok adamla tartıştığım ultrAslan dün bitmiştir. Bu muhteşem ve organie grup son 1.5 yılda kötü yönetilerek bitirilmiştir.

E.G. dedi ki...

Kesinlikle katiliyorum bende, buyuk Galatasaray taraftari diyoruz da hic bize yakismadi bu mac. Elestiriler olacak tabikide nasil iyi oldugumuzda bagarimiza basiyorsak elestiredebiliriz ama sen eger birkac ay oncesine kadar buyuk kaptanimiz, en buyuk Galatasaray'li dedigimiz Arda'ya ozel hayatina kadar laf edebiliyorsan bende senden ve senin gibi butun Galatasaray'lilardan utaniyorum. Ilk bastaki 5 dk tezahurat yapmama guzel bir tepkiydi bana gore de cunku futbolcularda giydikleri formanin hakkini vermeliler ama yok pankart ters asma yo ayagina gelen her topta yuhalama maci izlerken size olan utancimdan yuzum kizardi. Dua ediyorum bunlari yapanlarin insallah bir dahaki tepkileri maca gelmemek olur ve biz gercek Galatasaray'lilari rahat birakirlar. Bende futbolcularimizin performansindan hic memnun degilim ama siz ultrAskan'in performansi 4 5 macmis bunu da gorduk, sonra ne diyoruz dunyanin sayili hocalarindan biri gelmis ilk basta basari olmasa da sabrederiz dayaniriz cunku takima yeni bir sistem oturtmaya calisiyor. Gorduk sabrinizi!