Ne skor, ne futbol, ne puan durumu ne başka bir şey. Manchester United - Beşiktaş maçına dair tek tahminimdi bu tip bir gol. Maçı başından itibaren bu beklentiyle izledim. Çok da beklememe gerek kalmadı zaten. Ben de Beşiktaş'ın başında olsam ben de veririm aynı taktiği: "Vurun kartallarım, Old Trafford'da bir şekilde giriyor." Sadece Old Trafford'da mı? Sabri ilk isabetli ortasını Anfield Road'da yapar, Hakan Şükür Elland Road'da hayatının golünü atar... Biz de sonra konuşuruz Premier Lig'de ne güzel goller oluyor diye... İkinci yarı İbrahim Üzülmez'den röveşata bekliyorum.

(Beşiktaş tam Premier Lig takımı gibi oynuyor. Taraftarı da muhteşem. Umarım alırlar maçı.)

1 ekleme:

Atilla Çelik dedi ki...

Beşiktaş gerçekten çok koşuyor, çok diri ve fiziksel olarak güçlü bir takım. Bunun semeresini görüyorlar. Bu maçta 113 km koşmuşlar ve galibiyetin asıl nedeni bu bence. Bu koşma meselesine dair Galatasaray ile bağlantı kurarak farklı bir taraftan baktım olaya maç ile ilgili olarak.

http://kayipzamaninpesinde.blogspot.com/2009/11/besiktasn-manchester-united-karssndaki.html