01 Temmuz 2009

2010 Ruhu!

Çok şey ifade ediyor benim için bu fotoğraflar. Altını doldurmak isterim bir ara. Şimdilik bununla yetineyim, sessiz kalamadım...

8 ekleme:

Sinan Kolat dedi ki...

Bütün takımın kafasını kazıttığı zamanları hatırlıyorum, gerisi tarih zaten
bu arada sadece m.sarp, aşık ve özgürcanı tanıyorum dierleri kim ya?

Koray Gök dedi ki...

bu kafa kazıma mevzu eski bir gelenekti sanırım galatasaray'da, arif erdem çok severdi diye biliyorum

barış dedi ki...

benim de dikkatimi ilk bu çekmişti, baros niye ilk fotoda yok?

franchi dedi ki...

@barış,
burda dikkat ceken kafaların kazınması olayı bence, baros'un ilk fotografta olup-olmaması degil.. yoksa ne baros kendini havada gorecek bir adam ne de takımda baros'u dıslayacak oyuncular var..

eskiden paf takım oyuncularının kafasına makinelerle dalardı hasan sas ve arif, belli ki o ruhu ve gelenegi kaybetmemisiz o isimleri kaybetsek de.. takımdaki arkadasların ve dayanısmanın belgesidir bunlar..

Spooky dedi ki...

antreman fotoğrafları inanılmaz gerçekten. bu fotoğrafları çekenleri de kutlamak lazım. hırs, yorgunluk, ama aynı zamanda keyif... hepsini çok güzel yansıtmışlar.

bir de düz adam yorumu yapıyorum:
"dün serdar ne oynadı be..."

Adsız dedi ki...

hagi, ilie, hakan sükür filan da kazitiyordu, onlarin fotografi var mi hic?

Ayrıca fikir Emre Aşık' tan çıkmış ilk o yapmıştı zaten. Emre Aşık farklıdır benim için.

Adsız dedi ki...

Arkadaslar adet gençlerin kafalarının kazınması. YAni takıma yeni girenlerin. ANcak Baros ve Emre Asık gençler kendilerini kötü hissetmesin diye tras olmak istiyorlar. Ve bu güzel görüntüler ortaya cıkıyor...

Chao Grey dedi ki...

Fight Club.