Ümit Karan'ın solcu olduğunu (söylediğini) bilirdim de, devrimci olduğunu hiç bilmezdim.

7 ekleme:

aşkın dedi ki...

En sağda ''genç'' Adnan Polat Ümit'le birlikte çıktığı zaman yolculuğunun tadını çıkarıyor.
Bir de bu insanlar hiç de araba yakıp bize lanse edildiği gibi ''anarşi çıkaranlar''a benzemiyor.Gayet temiz yüzler.Keza arkadaki inzibatlar da öyle.
O yıllardan bu yıllara değişmeyen tek şey Ümit'in yüz ifadesi ve Adnan Polat'in çehresi olmuş.

scapula dedi ki...

Hahahaha, doğru...

Oturanların ortasındaki de bizim pclion. Dikkatli bakılırsa Alper Tezcan da görülebilir. Hatta Şirinler'i bile görebilirsiniz.

Neyse, niyetimiz dalga geçmek değil tabii ki.

siriusjames dedi ki...

En ortadaki sinekkaydı tıraşlı uzaklara bakan abi de Hasan Şaş. Ümit Karan'ı çıkaramadım ben yarım saattir, sağda oturan mı?

A. Eren Logoglu dedi ki...

Fotoğrafın aslında ne anlattığını ve kimler olduğunu da yazalım;

1967-1968 Esenboğa Havaalanı. Robert Komer ya da Cyrus Vance’in Ankara’ya gelişini protesto eylemi.

Oturanlar:

Alpaslan Özdoğan,
Vedat Erdem,
Süleyman Son,
Selami Şakiroğlu
Akın Dirik

Cino dedi ki...

arkadakiler inzibat değil asayiş polisi, hatta o günün tabiri ile "fruko"dur...

Genç dedi ki...

önde soldan ikinci de bülent korkmaz olsa gerek.

Rivers dedi ki...

Başta ciddi ciddi Ümit Karan ve Adnan Polat sandım yahu. :)