Yukarıdaki arkadaşlarımız sokaklardan alınıp; ülke şartlarında en iyi hizmeti veren, en köklü, en uzmanlaşmış kadroya sahip bakım evinde yetiştirilmiş, eğitilmişler. Bazıları kuduzmuş, hastalıklarını diğer köpeklere de bulaştırıyorlarmış ama yine de sahip çıkılmış onlara. Yoksa açlıktan perişan olurlarmış şimdi. Fotoğrafta, yemek yerken görülüyorlar. Yemekleri bitince ihtiyaçlarını gidermek için bir ağaç dibine gidecekler, yedikleri kabı tercih etmek yerine.

Burada kessem daha iyi olacak.

9 ekleme:

scapula dedi ki...

v.agali,

Yorumunu yayımlayamadım, kusura bakmazsın... Evet, sebep o.

Adsız dedi ki...

kardan adam olur kucuk'ten adam olmaz.

aksilaz dedi ki...

o kadar cok seyı vurguluyor kı ana neden nedır acaba scapula ? acık yazarsan tam anlarız

scapula dedi ki...

UEFA Kupası yemeği rezaletmiş...

Hakan Ünsal, Sergen'e söylemiş. Sergen, yayında söyledi. Hakan Ünsal da onayladı.

aksilaz dedi ki...

o insana takılmamak lazım. ne yapsın çıkmıyor bi türlü içinden. nasıl oturmuşsa artık.

Temur dedi ki...

Küçük'ün yorumculuğunu pek tasvip etmem ama Hasan Şaş'ın gelmemesi bile organizasyon'un durumunu gösteriyor. Her ne kadar uyuz olsam da Emre ve Fatih Akyel'de çağrılmalıydı.

kendine iyi bak dedi ki...

helal olsun renktas, soylenebilecek en iyi sozu soylemissin uzerine birsey demek olmaz.pesindeyiz..

scapula dedi ki...

Kendine iyi bak,

Sözlük'te yazdıkların için teşekkür ederim. Üyeliğim var ama ne bileyim, ayrı ayrı yerlerde yazmaya alışmak kolay değil. Ekşi Sözlük'te de üyeliğim olmasına karşın bu yüzden yazamıyorum mesela, elim gitmiyor. Hem pek de sevmiyorum bayağıdır. Galatasaray Sözlük'ü seviyorum, okumakla yetindim bugüne kadar. Şu on mesajı tamamlayayım en kısa sürede. :)

Sevgiler.

Kendine iyi bak. :)

hadesperado dedi ki...

scapula uzun zamandır uğramıyordum, iyi olmuş bu post, eline sağlık...