03 Haziran 2009

Hoşçakal Bülent Korkmaz

Ona olan sevgim aynen devam ediyor. Galatasaray'la iç içe bir hayat sürmesine dair olan isteğim de. Zamansızdı. Biliyordum, biliyordu, biliyorlardı getirenler de. Beklenen oldu, sona erdi Birinci Bülent Korkmaz Dönemi. "Bülent Korkmaz'ın Ardından" diye bir yazı olmayacak bu sayfada çünkü zaten yazdım; zaten belliydi Bülent Korkmaz'ın ardı da arkası da, 23 Şubat'ta.

Başka söyleyeceklerim de olacak. Şimdilik sadece veda edeyim. Yolun açık olsun Kaptan'ım! Bir gün yine görüşeceğiz, vakti geldiğinde. O zaman her şey daha güzel olacak. Daha sana, daha Galatasaray'a yakışır olacak. O güne dek hoşçakal!

4 ekleme:

SK dedi ki...

Galatasaray sevginden dolayi hic bir seyi sorgulamadan, en onemli
> ozelliklerinden biri olan sezon basi kampini yaptiramadigin bir
> takimin basina gectin. Buda yetmezmis gibi sakatliklardan dolayi hic
> bir macda istedigin 11'i sahayi suremedin. Kaldigin kisa surede bir
> cok sey gordun, yasadin ve tecrube kazandin. Elbette hatalarin oldu
> sakin kafa ile dusundugunde bunlarinda farkina varacaksin ancak
> Unutmaki bu yasadiklarin bir dahaki gelisinde sana neyi yapip neyi yapmama gerektigini gosterecektir.
>
> Camia olarak, Hagi'den sonra baska bir bayrak adamimiz, Buyuk
> Kaptanimizi harcadik. Bir kac gun sonra Galatasaray'da azmin simgesi
> olan, Kayseri'nin
> 2-1 onde goturdugu ifb macinin son dakikalarinda radyodan dinlerken
> bile, fenalasan kalpten ve yurekden Galatasaray'li olan Hasan Sasimizi
> harcayacagiz.
>
> Emegi gecen herkese tesekkurler.....
SK

http://www.civilikrampon.blogspot.com/

Sade dedi ki...

Bülent Korkmaz'a olan sevgimiz değişmez ancak O'nun adına üzülüyorum.

Altın tepside sunulan bir şansı kullanaması.

Evet belki bir sürü olumsuzlukla başladı Galatasaray Teknik Direktörlüğüne ama en büyük hatası birleştirici, bütünleştirici olamamasıydı. Resmen zaten bölük pörçük olan takım daha bir bölündü.

Var olan bir sistemi bıçakla keser gibi değiştirmeye ve belkide Galatasaray'ın hiç bir zaman oynamadığı kadar bilinçsiz bir savunmayla oynatırken hucumu sadece raslantısal gollere bıraktı.

Deneyimsizlikti en büyük sorun ve bariz şekilde görüldü. Deneyim kazanıp tekrar gelmesini bekleyeceğim bende. Umarım bir başka sansı olursa o şansını en iyi şekilde değerlendirir.

Esas bizim 2 senedir sorunumuz Yönetimsel ancak bunu doğru dürüst ifade eden veya yönetimin kabul edebileceği gibi ifade edebilen olmadığı yada alternatiflerinin olmadığından dolayı herşeyin en iyisini biz biliriz düşüncesiyle hareket etmeye devam ediyorlar. Yönetim yanlışlarından kurtulursa Galatasaray'ın karşısında kim durabilir ki?

Gala's dedi ki...

Biz bi teneke parçası 2-3 maçı hatıralara değişmeyiz. Seni Seviyoruz Galatasaray Efsanesi..

aşkın dedi ki...

Bu akşam düşünüp taşındım, Bülent Korkmaz üzerinden kulübün ne kadar kötü bir yönetim tarafından yönetildiğini anladım.
Günaydın demeye gerek yok, bunu zaten Skibbe kovulduğunda anlamıştık ama bu akşam bunun temelleri olduğunu gördüm.
Bülent Korkmaz emanetçi değildir ama yönetim kendisini emanetçi olarak görmüştür.
Kendisi teknik direktörlük kariyeri boyunca genel olarak defansif temelli ve mücadeleci bir oyun anlayışı sunarken yönetim onu ofansif bir kadronun başına getirmiştir.
Yıldız futbolculara bakış açısının ipuçlarını medya kanalıyla belirtmesine rağmen yönetim öyle görünüyor ki kendisine bu konuda hiçbir beyanda bulunmamıştır.Yani şunu dememişlerdir:
-Ey Bülent Korkmaz; senin bu takımdaki yıldızlara pek hoş bakmadığını biliyoruz, mümkün olduğunca onları idare et ki onlardan maksimum fayda alalım.Ola ki arıza çıkarırlarsa biz varız, Adnan Sezgin'imiz, Haldun Üstünel'imiz ne güne duruyor.O kısımları biz hallederiz, sen onları saha içerisinde idare et yeter!
İşte bütün bu çelişkili durumları yönetim göz ardı ediyor hem de ne zaman?
Takım Şampiyonlar Ligi'ne kalmak gibi hayati bir mücadele verirken,
Uefa Kupası'nda final hedeflerken.
Adnan Polat güruhunun ya özgüveni çok büyük ya da kötü niyetliler.
Diyeceksiniz ki ikisi de değil, futboldan anlamıyorlar yani cahiller.İşte ben de bu cahilliği kabullenemem.Cahilsen aday olma, bu kulüp başkansız kalmazdı.