Bakın beyler, hanımlar, efendiler! Sağda solda bu oyuncunun adı geçiyor. Şimdiden söyleyeyim, gelirse beni tanıyanlar bizim evin adresini verip polisi arasın. Bedenimi Galatasaray bayrağına sarıp öyle gömsünler, mezar taşıma da "Dayanamadı ruh hastası herif" yazsınlar. Hadi diyelim ki kalpten gitmedim, sapasağlamım. Eflatun forma alıp arkasına Achille yazdırmayan Atahan bir daha Ali Sami Yen Kapalı'sından içeri ayak basamasın. Bu adam gelsin var ya... Var ya... Başkan Adnan Polat arayıp "Atahan'cım, önümüzdeki dönemde seni Galatasaray Yönetimi'nde düşünüyoruz, ne dersin? Prosedürü düşünme, sen he de biz gerisini hallederiz." desin, bu kadar sevinmem. Emana yahu! Yılların hayali... Şu adamı beklerken Inamoto gelmişti ya... Neyse. Emana lan!

Transfer haberi değildir, duyum değildir, mesaj değildir; kişisel sağlığı düşünerek önceden yaptığım bir uyarıdır sadece.

9 ekleme:

Armanın Peşindeyiz! dedi ki...

06-07 sezon başıydı sanırsam
Galatasaray CL'de olduğu için Emananın gelebileceği ihtimali yüksekti. Star tv'de canlı yayında olan Necati'yle Ertem Şener sohbet ediyordu.

Ertem Ş.:Son dakika GS Emana'yla anlaştı Necati ne düşünüyorsun?
Necati: İnşallah hayırlı olur hoşgeldin diyoruz kardeşimize :)

Chao Grey dedi ki...

Ne var ki Emana'da bu kadar? Aydınlatmanı rica ediyorum Atahan. Yani Diego Buonanotte ya da Ben Arfa gelse bu kadar heyecanlanır mıydın mesela?

Number 7 dedi ki...

Ya Rijkaard geldi artık kralı gelse şaşırmam herhalde... Futbolcu olarak yani.

scapula dedi ki...

Heyecanlanırdım tabii ki Çağrı!

Ama ekstra olarak ne var biliyor musun Emana'da; yılların hayranlığı var. Bu adam benim için dünyanın en büyük futbolcusudur, çünkü vaktiyle çok istiyordum, gelmeyince efsaneleştirdim gözümde. Prekazi'nin Monaco'ya attığı golü bizim ceza sahasından atması gibi bir şey. Yani zaten mükemmel olan bir şeyi biraz daha abartıyorum zamanın ve kişisel deneyimlerin etkisiyle.

Yoksa Appiah'la Mehmet Topuz'un karışımı bu adam, gelirse tek başına şampiyon yapmayacak bizi...

Adsız dedi ki...

Bu saatte beni güldürdün, Allah seni de güldürsün. İsteğin tez zamanda gerçekleşir inşallah!!!!!!!!

aksilaz dedi ki...

Gelirse ufak çaplı bi krizde ben geçiririm. Ancak bize yedirmezler gibime geliyor. Bu arada Beis'i tek başına kümede tutamadı ne yapsın adam. Her kritik anda çıkıp attı golünü ama yetmedi işte. Yani tek başına şampiyon yapamaz :D

SideWindeR dedi ki...

Gallardo da gelirse dadından yinmez :D

alessandro del piero dedi ki...

http://forum2007.antu.com/KonuOkuZiyaretci.aspx?gID=4&fID=46&kID=15410&sayfa=1

atahan tabutunu hazırlayalım bence şimdiden.. :) adamların forumu yıkılıyor orada, bizim burda haberimiz yok daha..

ksenophanes dedi ki...

şimdi haim fresco devreye girmiş diyecem ayıp olacak.. ama gallardo ismini duyunca dayanamadım :D