video

Ben doğmadan oynanmış bir müsabaka. Tarih 1 Ekim 1986. İlk maçı 2-0 kaybettiğimizden, 2-1'lik galibiyete rağmen elenmişiz. Taraflı bir video olacak ki, ikinci gol gözükmüyor. Ancak Craiovalılar takımlarıyla ne kadar gurur duysa az. Bu ne müthiş futboldur! 1.26 ile 2.00 arasındaki paslaşmalara bakılırsa, Barcelona'nın uzay futbolu çok da yeni bir şey değilmiş. Hele o sondaki çalım yok mu... Orta yuvarlakta bir dokunuşla 7 Galatasaray oyuncusunu oyundan düşürüp kaleci Simoviç'le karşı karşıya kalmış Rumen oyuncu. Rumen diyorum ama pekâlâ lejyoner de olabilir tabii. Maçın anlam ve ehemmiyetini bilene, hiçbir şey hediye etmeyeceğim; ama yine de soruyorum...

7 ekleme:

Chao Grey dedi ki...

Nedir bu maçın anlam ve ehemmiyeti? Hagi mi yoksa?

Adsız dedi ki...

Hagi değil ama Popescu'nun Ali Sami Yen'e çıktığı ilk maç olması lazım.

Adsız dedi ki...

Popescu'nun Ali Sami Yen'e ilk ayak basisi.

scapula dedi ki...

Popescu doğrudur.

Ayaklı Galatasaray ansiklopedisi Emre Atasoy'dan öğrendim ben de tabii...

Adsız dedi ki...

Barcelona'nin futbolu gibi demissiniz ama 1:26-2:00 arasindaki paslarin cogu yan pas ya da geri pas, sadece golu atan adami kaciran pas guzel diyebiliriz. (bence tabii)

Ömer Cankat Yüce dedi ki...

of of inanılmaz bir hareket gerçekten.ama savunmamız da evlere şenlikmiş :)

scapula dedi ki...

Adsız,

Latife etmiştim...