Hasan Şaş: Bana güvenin

İsviçre kampında takım arkadaşları ile birlikte çalışmalarını sürdüren Galatasaray'ın yeni transferi, taraftarlardan destek istedi...

Efsane olacağım

Galatasaray'ın Ankaragücü'nden transfer ettiği yeni futbolcusu Hasan Şaş, yeni sezon öncesinde taraftarlardan destek isterken, ‘‘Seyircinin bana destek olmasını istiyorum. Bana güvensinler gerisi kolay.’’ dedi. Kampta çalışmalarını sürdüren Hasan, ‘‘G.Saray'da efsane olup futbolu bırakmak istiyorum.’’ diye konuştu.

İşim gol pası vermek

Terim'in geçen yıl almak istediği ancak transferi bu sezon gerçekleşen yıldız futbolcu şöyle devam etti: ‘‘Beni golcü olarak tanıyorlar. Ama asıl işim gol değil, asist. Ben gol attırırım. Bunun da zor olduğunu biliyorum. G.Saray'da çok yıldız var. Takıma girmek zor. Yeri gelince kulübede de otururum ancak oynamaya geldim.’’

13 ekleme:

Semih Guney dedi ki...

moderasyon istifa ulan !

gule gule şaş... : (

aksilaz dedi ki...

Biz böyle bi klup degildik ne oldu bize...

finrod dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ultrANIL07 dedi ki...

Şu adamın içindeki futbol hırsını, yeteneği ülke olarak hep birlikte bitirdik ya, sanırım artık kelimelerin fayda etmeyeceği yere geldik. Şimdi insanlar çıkıp çıkıp badem gözlü yapmaya çalışmıyorlar mı Hasan'ı, bu daha da sinirimi bozuyor işte. Herkes kendine karşı biraz dürüst olsa bu noktada olmayacağız ama işte...

finrod dedi ki...

15 dk.dır yazmaya niyetlenip siliyorum yazdıklarımı.Anlatmaya kelimeler yetmiyor çünkü:

"Senin gibi cimbomluyu unutur mu bu taraftar?"

Yok ağlamıyorum,gözüme birşey kaçtı...

Adsız dedi ki...

Bence bu delikanlı adam bir güzel "güle güle" yazısını hakediyor. Ne diyeyim, boynumuzun borcu olsun...

Çetin

Adsız dedi ki...

Vay bee. 11 yıl olmuş Hasan' ım. Çoktan efsane oldun bile.. Vefasızlar, seni ıslıklayanlar utansın...

horozmania dedi ki...

Metin Oktay
Tugay Kerimoğlu
Bülent Korkmaz
Hakan Şükür
Hasan Şaş

futbol muhalifi dedi ki...

galatasaraylı değilim ki fenerbahçeliyim. (en büyük altay)ama şunu demek istiyorum; "hasan sadece galatasaray'da efsane olmadı. türk futbolunda da bir efsane." geçmiş olsun.

Kapali Ust dedi ki...

Efsane oldu hem de büyük efsane oldu.. Gözümle seyrettiğim en büyük Galatasaray efsaneleri arasında ilk 5tedir Hasan Şaş benim gözümde, futboluyla, duruşuyla. Bu efsaneye böyle bir ayrılık yakışmıyor, daha alınacak kupalar var Hasan'la beraber. Gitmedi, kaldı deseler taraftar da yaratacağı sinerji bile büyük transferdir.Rijkaard bir de ben görmek istiyorum dese bir mucize yaşansa....

classixc dedi ki...

yorumlara bakıyorumda herkes birilerini suçluyor ama soruyorum HASAN da şuç yokmu ? % 100 hasan dır kardeşim suçlu neden mi ? 5 ayda 15 kg almaz FUTBOLCU bahk tobias 1 kg aldı ZİDANE JUVENTUS da 7 ay sakat kaldı 2 kg aldı , figo 5 ay sakat kaldı kg almadı neden cunkü o adamlar futbolcu hasan 5 ayda 15 kg aldı ondan sonrasında yok şöyle yok böyle bırakın kardeşim bırakın. hiç üzülmüyorum aksine seviniyorum kendi etti kendi buldu. 2004 den beri GS yakışmıyordu. yok değnekle şampiyon yapmıştı şuymuşta buymuş. saha kenraındaki değnekler takımları şampiyon yapmaz. hadi yoluna

Ömer Cankat Yüce dedi ki...

bravo atahan abi.hasan şaş'a hakettiği saygı ve değeri veren nadir kişilerdensin.umarız yönetim ve diğer taraftarlar da yaptıkları aptallığı geç olmadan anlarlar.

Adsız dedi ki...

Ata dilim döndüğünce sözümü tuttum. Rastlarsan okursun...

Sevgiler,
Çetin