05 Haziran 2009

Bir Devrin Sonu: Rijkaard

(Resimler, üzerine tıklayınca epey büyüyen cinsten.)

4 ekleme:

Taylan Özgür Topçuoğlu dedi ki...

ben demiştim bilen bilir :)


http://yetenekavcisi.blogspot.com/2009/05/rijkaard-galatasaray.html

biglion dedi ki...

yine spor & spor. : )

Ulan ne güzel dergiydi be.

Ama "bizim çocuklar" gibi total futbol yazarlığına yeni adım atanlardan umutlu muyuz?

-Tabii ki...

elinize sağlık hepinizin.

scapula dedi ki...

Pardon, kimsiniz, tanışıyor muyuz? :)

Büyükaslan Abi,

Benimki total futbol yazarlığı sayılmaz, benim alanım futboldan önce Galatasaray. :) Ben yıllarca futbolu Galatasaray'dan ibaret gördüm, şimdilik Galatasaray haricinde çok fazla yazmaktan kaçınıyorum, daha kendimi geliştirmem gerek. Ama hem büyük Galatasaraylı, hem büyük futbol bilgini Eray Sözen var elimizde ne mutlu ki... :)

Bu arada Spor & Spor diyoruz, seviyoruz ama RIJKAARD'ın "i"sini büyük harfle yazmışlar. :)

biglion dedi ki...

Sanırım tanışmıyoruz, bu yüzden yukarıda kullandığınız "abi" sözcüğünün gereksiz olduğunu düşünüyorum "sevgili kardeşim". : )

"Benimki total futbol yazarlığı sayılmaz" derken fılayin' daçmen'in (blogu olan değil) bu sene seni bu konuda bayağı bir yüreklendireceğini ve "challenge" edeceğini düşünüyorum. (challenge dün kendisinin de belirttiği anlamda kullanışmıştır). Bu gelişimdeki önemli bileşenin "Galatasaray" olduğunu görmek de şimdiden heyecan verici. Hem sizin adınıza hem de gönül verdiğimiz renkler adına. Bu anlamda çok heyecanlıyım yani iki konudada.

Ne mutlu bize ki "bizim çocuklar" bu yolda hızla ilerlerken ve aynı derecede mütevaziliklerini korurlarken biz de gelişimlerine tanıklık ediyoruz. Gerek "derya deniz Eray", "gerek blaugrana Eren", "gerek altyapı sorumlumuz, yetenek avcısı Uğur", "gerekse de şu yukarıdaki yazıların sahibi ateşli kardeşimiz" alıntı yaptığın dergideki R"i"JKAARD yazısının sahibi kadar güzel yazıların altına imza koyacak. Hiç şüphem yok.

Ben pusuda bekliyorum.