Maraton.com.tr'dan İlker Ezibay'ın haberi. Daha doğru tabirle, zırvası. Fotoğrafı, sık sık photoshop çalışmaları yapan birinden gördüm, bunu da öyle bir şey zannettim. Şaka değil, gerçekmiş. Sözü uzatmıyorum, zira söyleyecek hiçbir şey yok.

"The level of passion is like nothing I have ever experienced before. The support that we get is fantastic. I don't think any club can come close to what we can produce. If anyone wants to say their fans are better, I would bet money that they are not!"

"In Turkey, everyone wants to attack, which is great for the fans but a nightmare for the managers."

8 ekleme:

bilog dedi ki...

UEFA'nın sitesine yaptığı bir röportaj vardı, onun çevirisi miymiş bu haber? Link var mı?

scapula dedi ki...

Var.

http://www.fifa.com/worldcup/news/newsid=1056046.html#kewell+new+lease+life

http://www.maraton.com.tr/news.php?news_id=77234

SideWindeR dedi ki...

İçimden neler neler söylemek geçiyor ama...

os dedi ki...

borges çok güzel yazmış bu basının ele alışını...

bizimkiler dizisinden bir alıntı yapıyorum:
- cıvık bu basın afedersin

Chao Grey dedi ki...

Bunların bildiği "menajer" Bayram Tutumlu, Juan Figer gibi adamlardan ibarettir. Ne bilsinler menajerle teknik direktörün aynı manaya geldiğini. O yüzden de sallamışlardır. Ya da ben öyle düşünmek istiyorum. Beyinsizler.

bilog dedi ki...

:) ÇÜŞ! Bu kadar olur. Çeviride hata yapmışlar diyeceğim ama bu kadar masum olduklarını sanmıyorum nedense.

çağrı dedi ki...

Çeviri hatası değil elbette ama öyle olsa bile rezaletin boyutu değişir mi ki!
bilog şakayla karışık ÇÜŞ demiş,eksiği var fazlası yok...

aşkın dedi ki...

Çeviri yanlış yapmamış ama artniyetli bir şekilde sanki taraftar kendi oyuncusuna baskı uyguluyormuş gibi bir ifadeyi çekip almış.
Amaç daha fazla okunmak.Bu spotu gören adam muhakkak haberin devamına tıklayacak.
Ben takip etmiyorum, lig davasına takip edene de eleştiri getiremiyorum.