04 Mayıs 2009

SporMax Cıngılı

Bazı haftalarda maç özetlerine rast gelemiyorum. Bari golleri izleyeyim diyerek Lig Tv'nin internet sitesine çeviriyorum yolumu. Bu hafta da öyle oldu.

Dün, 100-150 kadar Beşiktaşlının içinde -ve onlarla aynı duygular içinde- izlediğim Beşiktaş maçından önce arkadaşıma Hacettepe'nin Galatasaray'a attığı ikinci golün ne kadar güzel olduğunu anlatıyordum. Bir an için "haftanın golü" deme gafletinde bulundum. "Sen Çağlar'ın attığı golü görmedin herhalde?" uyarısını aldım. Ki, buna da gerek yokmuş, akşam Holosko ve özellikle de Semih'in muhteşem golleri haksız çıkaracakmış zaten beni. Neyse. Gece 3'te geldim eve, gol falan izleyecek hâlim yoktu, koydum kafayı uyudum. Bu sabah Çağlar'ın golünü bir seyredeyim dedim, kaçırdığım diğer maçların golleriyle birlikte. Girdim VideoLig'e...

Ama işte her zamanki kabus yine bırakmadı peşimi. Dırınırınınnnnnn! Her golden önce şu kafa patlatan cıngılı duymak, insanı öylesine sinirlendiriyor ki... Dünyanın en güzel golünü izlesem zerre kadar keyif alamam. Her defasında yeniden sesi kısıp açmak, bazen yetişememek, aynı müziğe bir kez daha maruz bırakılmak... İki gol seyredeceğim diye terliyorum yahu. İşkence resmen. Polis sorgularında kullanılabilir. Adamın elini ayağını bağla, kulağına kulaklığı yapıştır, şu müziği repeat'e al, yarım saat sonra her şeyi ötsün! İşkenceyi kınıyoruz tabii, örnek veriyorum sadece. Ezcümle, kim seçmiş bu müziği SporMax cıngılı olarak, cidden merak ediyorum.

Ankaragücü - Ankaraspor, Antalyaspor - Bursaspor, Konyaspor - Kocaelispor, İstanbul B.B. - Gençlerbirliği ve (Çağlar'ınki hariç) Denizlispor - Eskişehirspor maçlarının gollerini hâlâ izlemiş değilim. Alternatif bir çözüm bulunmadıkça, izleyeceğimi de sanmıyorum. Çarpıntı başladı bildiğin...

8 ekleme:

Chao Grey dedi ki...

Haha gerçekten de iğrenç bir müzik. Daha on dakika önce ne küfürler ediyordum. Baktım bu yazıyı yazmışsın. Kalp kalbe karşıdır lafı en çok Galatasaraylılar için mi geçerli ne?

Adsız dedi ki...

hahaha. çok güldüm. iğrenç bir müzik.

extensor dedi ki...

Kesinlikle be hocam, kesinlikle. :D

Yalnız sen Semih ve Holosko'nun golleri dedin, Güiza'nın kini geçtin.
Güiza'nın ki, 2'e katlar o golleri yahu.

CezaSahası dedi ki...

Trabzonsporlular için de geçerli. Lanet olsun içimdeki bu cingıl nefretine :)

scapula dedi ki...

Sinan,

Güiza'nın golü de çok güzel. Ama Semih'in golü var ya... Sezonun en güzel 10 golünden biridir bence. Barcelona golü resmen. O golden önce bir 15 kadar pas yaptı Fenerbahçe, hepsi de tek pas... Son vuruş da muhteşem. Şu golü Fenerbahçe attı ve ben izlemekten keyif aldım, o kadar söyleyeyim...

ziggytheking dedi ki...

Gelgidersin adlı bi blogger arkadaş(linkini koymaya üşendim) var orada özetler ve maç sonu konuşmalar sahil herşey var. Ben oradan takip ediyorum. O garip müzikse harbiden işkencede kullanılır dediğin gibi.

morientes dedi ki...

2 noktada da aynı fikirdeyim. Birincisi yazının konusu olan iğrenç cıngıl. Ben de aynı şekilde önce sesi kapayıp o bitince açıyorum. İkinci nokta ise Semih'in golü. Aynı şekilde ben de bir galatasaraylı olarak ilk kez bir fenerbahçe golünde ayağa fırladım. Bir an neredeyse sevinme gafletinde bulunacaktım. İşin ilginç yanı bu paslaşmaların içinde Ali Bİlgin ve Uğur Boral'ın olması:)Maçtan önceki gün fenerbahçeli futbolculara el clasico'nun seyrettirildiği ve fenerbehçeli futbolcuların bu maçı izleyerek "biz de öyle oynayabiliriz" şeklinde gaza geldiği yazıyordu dün gazetelerde. Bu golü gördükten sonra insan gülüp geçemiyor bu habere :)

Adsız dedi ki...

vay be demek yalnız değilmişim.
ben bu iğrenliği mail atmıştım ligtvye. tabi hiç bir cevap alamadım. o cıngılı duydukça gidip illegal yollardan ligtv izleyesim geliyor.

valla beni bir odaya kapayıp o cıngılı dinletmekle tehdit etseler, tuttuğum takımı bile değiştiririm. :)