01 Mayıs 2009

Evinin Kadını Ol!

Bir basketbol kalmıştı, şimdi o da tamam oldu. Esra'nın burnu kırılır, Işıl'ın çapraz bağları kopar... Tahmini sakatlık süresi 4 ay deniyor. Benim merakım ise şu, futbol ve basketboldaki sakatlıklara aynı sağlık ekibi mi bakıyor? Hayır eğer öyleyse, o 4 ayları çok gördük biz. Işıl Alben'e çok geçmiş olsun diyor, eğer kendisini Galatasaray doktorlarına emanet etmeye karar vermiş ise kısa yoldan, acısız bir şekilde evinin kadını olmasını tavsiye ediyorum...

Yazıyı bu hâliyle göndermeye de elim gitmedi. 4 ay da olsa, 14 ay da olsa Işıl'ı tekrar izlemeyi sabırsızlıkla bekleyeceğimizi eklemeden edemedim. Önümüzdeki sezonun ilk maçlarına yetişeceğini umuyorum.

6 ekleme:

demiycem dedi ki...

umarım aynı ekip bakmıyordur.. ama ben ışıl'ın 4 ay bekleyeceğini sanmıyorum daha kısa sürede toparlar..

extensor dedi ki...

Bir kadına hırslı olmak bu kadar mı yakışır arkadaş.

O kadın dişi aslan olursa o ayrı...

Mucoid dedi ki...

geçmiş olsun..aynı ekip bakmıyordur herhalde.. :)

sinlikafli dedi ki...

ya cidden yazmazsin diye dusunmustum...

kaynak gosterseydin bari : )

evinin kadını olacak,hamur isi ogrenecek. (bu forma altindaki misyonunu tamamladiktan sonra tabii)

operim.

scapula dedi ki...

Kimliğini ifşa edeyim mi?

Adsız dedi ki...

murat akçada geçirdi bu sakatlıgı 5 ayda döndü sahalara (tabi futbolla basket ayrı konular).ışıl ntv spora yaptıgı açıklamada 3.5 4 aya dönerim dedi ligin başlamasına 6 ay var merak etmeyin toparlar lig başlayana kadar.