Onların adını uluslararası kupadan uluslararası kupaya anıyoruz. Bu da bizim ayıbımız belki, veyahut da vakit sıkıntısı, bilmiyorum. Ama Galatasaray dünyasının en etkileyici, en gurur verici takımı onlar. Dediğim gibi, bilmiyorum ben bu gururu hak ediyor muyum, ama Galatasaray'ın hiçbir şubesi beni bu kadar duygulandırmıyor. Arda'nın, Kewell'ın, Lincoln'ün, Hüseyin'in, Işıl'ın reklamlarını izliyorum, beğeniyorum, ama Engelsiz Aslanlarınkini izleyince gözlerim doluyor, çok başka bir şey oluyor. Sözü uzatmıyorum. Çünkü öyle ya da böyle bir küçük utanç duygusu kaplıyor içimi. Sedat Balkanlı'nın aramızdan ayrılışında da böyle olmuştu. Bu zamana kadar hep ertelemiştim yazmayı, öldükten sonra yazsam ne olacaktı... Bu da tam tersi işte. Avrupa Şampiyonu oluyor, biz de yazıyoruz. Bu başarıdan sonra yazmak kolay. Bir kez bile gitmedim maçlarına. Hak etmiyorum, ancak gurur duyuyorum. Sağolsunlar. Affetsinler.

3 ekleme:

kutay dedi ki...

kendi blogumda ki başlık gibi iyi kötü yine de "mayıslar yine bizim" oldu hocam...
sen de fazla dert etme ilgisiz kaldığın için. resmi site bile bu haberi birçok internet sitesınden sonra verdi, sana kadar dert etmesi gerekn kimler kimler var.
ufak da bir not vereyim, "engelsiz aslanlar dünya şampiyonu" diye bir tezahuratımız var, onu ilk defa ilk yarıdaki hacetepe maçında söylemiştik. futbol takımına da baya tepki vardı o zamanlar..
şimdi bir kupa daha aldılar, yine hacettepe maçı, bu sefer yenilgi yine futbol takımına tepki..
konuyla ilgisi yok belki ama bana ilginç geldi.

scapula dedi ki...

Bir başka ilginç nokta, tarihin aynı olması. Geçtiğimiz yıl 4 Mayıs, bu yıl 3 Mayıs. Gerçi düşündüm de, bu o kadar ilginç değilmiş. Belli ki turnuva aynı tarihlerde oynanıyor. :)

Adsız dedi ki...

Engelsiz Aslanlar bugün İstanbul'a geldi. Atahan bey nerdeydiniz? Sevmediğiniz ultrAslan oradaydı...