22 Mayıs 2009

Çok Özledim! Çok!

Galatasaray'dan ayrılışının perde arkası ve çok daha fazlası için, rica ediyorum, okuyunuz...

9 ekleme:

Yok Ulan. dedi ki...

Kimi? Serkan'ı mı, Faruk Gürsoy'u mu?





Yoksa Jardel'i mi? :)

Adsız dedi ki...

Resimdeki siyahi futbolcuyu çıkartamadım. Jardel olduğuna göre 2000-2001 sezonu olması lazım ama o sezon siyahi bir futbolcumuz yoktu???

scapula dedi ki...

"Yok Ulan" yazmış, siyahi futbolcumuzun ismini. Faruk Gürsoy. Ya da orjinal adıyla, Richard Kingston.

İlgi çekici bir kariyer hikayesi var, geçtiğimiz hafta muhtelif bloglarda değinilen. Premier Lig'de Wigan Athletic'in kalesini koruyor şu anda.

ahmet dedi ki...

hatta daha orginal adıyla kingson (http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Kingson)adam isyan ediyordu milli takımda bile kingston yazıyorlardı diye formamın arkasına..
bir de sey vardı fabio pintonun isyanını hatırlıyorum bana pinto diyorlar şeklinde hatta ikinci sene gönlü olsun diye formasının arkasına fabio yazmışlardı pinto yerine ama olmadı

evet jardel doya doya sevemedik seni.

scapula dedi ki...

Ahmet,

5 dakika düşündüm Kingston mu yazsam, Kingson mu diye. Wikipedia'ya da baktım, hatta milli takımında giydiği formanın arkasında Kingson yazdığını da hatırladım; Kingson diye yolladığımı sanıyordum, senin mesajınla birlikte gördüm ki yazmayı düşünmekle kalmışım.

Evet. Kingson olacak...

Teşekkürler.

Thiam Jaba dedi ki...

Jardel'i ve Lucescu döneminden bahsediyor özledim derken

Alper Kaya dedi ki...

Faruk Gürsoy'un ülkeden gidiş sebebini bilen var mı?

Sayın Galatasaray başkanı faruk süren'in türk yaparken yaptığı bir hata yüzünden askere çağrılması yüzünden gitti...

scapula dedi ki...

Faruk Süren'in hatası mı, bu ülkenin her şeyine işlemiş saçmalıklardan mı bilmem ama askerlik yüzünden gittiğini biliyorum...

Majesty dedi ki...

İki Brezilyalı, iki paralel hikaye. Linkteki yazıyı okuyunuz.