15 Mayıs 2009

40 Puanlık Maç

Şampiyonluk ya da küme düşmeme yolunda mücadele ederken, rakiplerinizin biri mağlup olursa sizin maçınız hemen değer kazanır, 6 puanlık maç olur birden. Biri daha yenilirse 9, Galatasaray'ın Eskişehirspor maçından önce olduğu gibi mağlup olan iki takımın yanında diğer ikisi de berabere kalırsa 13 puanlık maçtır o. Maksimumu da budur herhalde. Değilmiş meğer. Konyaspor Teknik Direktörü Giray Bulak, Eskişehirspor ile sezonun maçını oynayacaklarını, 3 veya 6 puanlık değil 40 puan değerinde bir maça çıkacaklarını ve kazanan takımın ligde kalmayı garantileyeceğini söylemiş. İyi de yapmış. Güzel, yaratıcı bir yaklaşım, tebessüm ettirdi beni. Giray Bulak'ın teknik direktörlük kariyerinde yaptığı en olumlu iş belki bu açıklamadır, o ayrı.

4 ekleme:

extensor dedi ki...

Espri yapabilme yeteneğinden yada bir ironi olsun diye söylememiştir o sözü Giray Bulak.
Yani o zeka da bir T.D değil... Oyuncularını rahatlatmak için değil, daha çok stres altına almak için söylemiştir.
Olsa olsa cehaletindendir.

omer26 dedi ki...

O zaman al sana benden de bir açıklama:

Maç sonrasında:
Eskişehirspor 76 (Matematiksel olarak Şampiyonluğunu ilan etti.)
Konyaspor 35 (Düşer mi düşmez mi bilemem orasını.)

:):):)

scapula dedi ki...

:))

Bu senin blogger olarak yaptığın en olumlu iş değil ama! Madem fırsat geldi, söyleyeyim. Bloğunuz cidden çok güzel Ömer. Eskişehirspor'u zaten seviyorum, Eskişehirsporlu blogları okumaya başladıktan sonra daha da bir heyecanla takip edip Avrupa kupalarına katılma mücadelesi verdiğiniz günleri görmek istiyorum.

omer26 dedi ki...

Blogumuzu beğenmeniz daha düzel bir blog için bizi kamçılıyor Atahan. Ben de senin her yazını takip etmeye çalışıyorum. Anlamadığım konularda yorum yapamasam da en azından bizimle ilgili olan yazılarını yorumlamaya devam edeceğim. Ya bir de "Varol Döken" diye bir yorumcu vardı bir aralar buralarda yanlış mı hatırlıyorum yoksa ismini :)))