06 Nisan 2009

Yılın Transferi

Her sene çok önemli transferler gerçekleşiyor Türkiye'de, bilindiği gibi. Mart sonundan itibaren başlıyoruz öğrenmeye, Ağustos'a kadar da sürüyor. Tek tek isimlerini saymaya gerek duymadığım onlarca kalitesiz gazetemizden öğreniyoruz bunları; bir tek gazete var sanıyorum bugüne dek kulüplerin resmi siteleri tarafından yalanlanmamayı başaran. Uzatmıyorum lafı. Artık bilmeyenin kalmadığı şu ve şu fotoğraflarda görülebilecek photoshop haberciliğini bomba transferde ulaşılacak son nokta sanırdım. Yanılmışım. İşte Sabah'tan yepyeni bir bomba. Yılın değil, adeta yüzyılın transferi. Tuncay, Middlesborough yolunda!
Resmi haberin kaynağına yönlendirdim, tıklarsanız orjinal habere gideceksiniz. Görüldüğü gibi bir anlık dalgınlıktan daha fazlası var burada. Futbolla ve belli ki İngilizce'yle de arası pek iyi olmayan biri, oturmuş haber yazmış. Üstüne söyleyecek pek bir şey de yok. Arada oturur, BombaTransfer'de dalga geçerdik bunlarla ama ne yalan söyleyeyim, alt edildik, bu kadarı bizim de aklımıza gelmezdi. Helal olsun diyor, önlerinde saygıyla eğiliyorum.

2 ekleme:

alessandro del piero dedi ki...

hakkaten baya bomba olmuş yalnız haberle ilgili yorumları okuyunca anlaşılıyor ki haberin ilk halinde tuncay'ın gs'ya transferinden bahsediliyor, sonradan nasıl bir aklın ürünüyse middlesbrough diye değiştirilmiş. karısını ikna etme çabalarından bahsetmemişler yalnız, evli değil diye sanırım..

Adsız dedi ki...

işin ilginci haberde 25 yorum var, bir allah'ın kulu da "şöyle şöyle" dememiş, ahah.