08 Nisan 2009

Tiz Kellesi Vurula!

"Kulübümüz futbolcu Erhan Albayrak'ın sözleşmesini tek taraflı olarak haklı nedenlerden dolayı fesh edilmiştir."

Konyaspor resmi internet sitesindeki açıklama bu şekilde. Cümledeki anlatım bozukluğu bir yana, "haklı nedenlerden dolayı" vurgusu güldürüyor insanı. İçerik girilirken, arkadan kendine has üslubuyla "Haklıyız diye vurgula ha" diye seslenen Mehmet Ali Kuntoğlu görüntüsü geldi benim aklıma mesela. Böyle kulüp açıklaması mı olurmuş yahu?

Asıl konuya gelelim. Ne yapmış bu Erhan Albayrak, ben anlamadım ki. Fuhuş şebekesi mi kurmuş, kadınları kötü yola mı düşürmüş, ne yapmış? Para karşılığında ilişkiye girmiş, polis de şebekeyi çökertmek için ifadesine başvurmuş; her şey bundan ibaret gibi gözüküyor. Kendi adıma, onayladığım bir şey değil ama futbolcuların neredeyse tamamının aynı işi yaptığından da adım gibi eminim. Zaten iki ilginç ayrıntı var olayda. Bir, Celaleddin Koçak'ın da aynı operasyonda adı geçmişti, ihale bir anda nasıl Erhan'a kaldı, anlayamadım. İki, futbolcuya para cezası verilip sözleşmesinin de feshedildiğini açıklayan Konyaspor Basın Sözcüsü, daha birkaç gün önce "Oyuncularımız ile bu konu hakkında bir görüşme yaptık. Kendilerince haklı olduklarını izah ettiler. Bize verdikleri savunmada bekar ve genç olduklarını söyleyerek anlayış istediler. Haklılar." açıklamasını yapmıştı. Şimdi ne oldu da haklı nedenlerden dolayı ceza veren taraf Konyaspor oldu?

Celaleddin de gönderilmiş olsa, Konya ne rezil bir şehir deyip geçeceğim ama o bu işten paçayı 100 bin lira cezayla sıyırıp Erhan daha büyük zarar görüyorsa, belli ki bu işin altında başka bir şeyler var. Yine de hiçbir gerekçe, ne 100'er bin liralık cezaları, ne de Erhan'ın kontratının feshini haklı kılmaz. Umarım Erhan Albayrak uluslararası platformlarda hakkını arar ve sözleşmesindeki parayı alır. Bizim federasyona hiç başvurmasın bile. Federasyon kimin federasyonu malum, e zina da günah... Çıkması muhtemel karar, yazının başlığında.

5 ekleme:

kutay dedi ki...

bu işi hepsi yapıyor, ama onemlı olan yakalanmamak..olay adli bir duruma geldıkten sonra yapacak birşey yok..
bu haber, topcunun her kotu pasında, gol kaçırısında başına çökecek. kaybedılen maçta ılk sorumlu o olacak.verım alınamaz yani artık.
bence yapılması gereken olmuş..
celalettın niye yırtmıs tabi o ayrı..iyi halden belki de....

extensor dedi ki...

Yahu benim anlamadığım adamın kontratını tek taraflı fes edebilmen için adama para ödemen gerektiğidir. Birde üstüne nasıl para alıyorsun ki?
Adı üstünde tek taraflı... Konya istiyor yani Erhan değil.
Çift taraflı olsa tamam anlaşmışlar vs diyeceğim...

Hepsini geçtim Erhan eş cinsel değil miydi yahu? :D

Ulan hikayeye bak amma dallanıp budaklanıyor :D

apaç dedi ki...

erhan'ın saçı uzun. küpe de takıyor.

celaleddin öyle değil. mazbut bir tip.

haklı buluyorum.

scapula dedi ki...

Kutay,

Olay adli bir duruma geldi ama şöyle geldi; Erhan'ın ifadesi alındı ve bitti benim bildiğim kadarıyla. Ne olacak peki Erhan'ın bundan sonraki futbol yaşamı? Başına çok daha talihsiz olaylar gelen en ünlü insanlar, ki hatırlatmamak için tek tek isim vermiyorum, bugün mesleklerine devam ediyorlar Türkiye'de. Erhan'ınki de bu şekilde olmalıydı bana göre, bu yapılan kabul edilemez.

Sinan,

Önce ceza verir alacaklarını silersin, sonra da kontratı feshedersin. Uyanıklık işte hesapta! Evet tek taraflı ama lütfen bak, hesaba katmadığın bir şey var. Feshedildi ama "haklı gerekçelerle". :)

Eşcinsel değildir, sadece bir fotoğrafı var takım arkadaşıyla öpüşürken, ki bir sürü ülkede görüyoruz benzer şeyleri. Ne yalan söyleyeyim, bir futbolcunun kolay kolay eşcinsel olabileceğini de sanmam. Elber için söylenirdi vaktiyle, çok da bilmiyorum ayrıntısını, hiç ilgilenmedim. Sahi, kim var başka öyle?

Al bak bu da Ümit Davala'nın efsanevi fotoğrafı;

http://1.bp.blogspot.com/_49YBMhbjR88/SCIDzznpSFI/AAAAAAAAACg/hkC3q3NzD_k/s320/davala7ff.jpg

Takım ruhu böyle bir şey. :)

extensor dedi ki...

Yok almayayım ben öyle ruhu... :) Zaten takım ruhu safsatasından illallah geldi bana...
Tam 9 sene sonra futbol izlemeye başlamıştık elimizden kumandayı aldılar...
Dur Sinan, ruh ruh...
Hay ben sizin ruhunuza!