06 Nisan 2009

Şimdi Konuşursun

Trabzonspor'da son seçimlerde başkanlığa adaylığını koyup Sadri Şener'e karşı kaybettikten sonra sesini soluğunu hiç duymadığımız İbrahim Hacıosmanoğlu ortaya çıkmış. Demiş ki, bu takım ancak beşinci olur. Sen yöneticiyken kaçıncı oldu diye sorarlar adama, ayrı mesele. İnsanı asıl sinirlendiren, şu tarz adamların hep böyle zamanlarda ortaya çıkması. Galatasaraylılar olarak biz de çok yakından tanırız bunları. Bir aydır Ayhan Akbin ne zaman çıkacak ortaya diye merakla bekliyorum mesela. Ya da Ergun Gürsoy. Yakında çıkar kokuları.

Trabzonspor yıllar sonra şampiyonluk yarışı içerisine girmiş. Şampiyonluğu son haftalarda kaçırdıkları 2003-04 ve 2004-05 sezonlarında dahi bu kadar iddialı değillerdi, inanmamışlardı böyle. Üstelik o ucuz ve çirkin "enkaz devraldık" klişesi de anlam kazanıyor Sadri Şener'in nasıl bir takımın başına geçtiğini anlatırken. Tabii ki dışarıdan gözlemler bunlar, Trabzonspor'u çok yakından takip etmiyorum ama camiayı kenetlemesiyle, yaptığı transferlerle, yarattığı hava ve belirlediği mantıklı hedeflerle çok iyi bir yola soktu takımı bu yönetim. Forvet hattındaki hâlleri içler acısı ikili dışında iyi bir kadroları, iyi bir teknik direktörleri var. Ve başarılılar. Bana göre kendilerinden üst sırada yer alan Beşiktaş'tan daha başarılılar yeni kurulmuş kadroları ile. Herkes şampiyonluğun adını anmaya korkarken bu haftaya kadar yarışı bırakmadılar, hâlâ da ihtimalleri kovalıyorlar. İki üç hafta kazanamadılar ya, fırsatı kaçırmayıp hemen ortaya çıkmış Hacıosmanoğlu. Bir de "Bunları söylemek bana bir Xsporlu olarak acı veriyor. Keşke beni utandırsalar." klişesi var ki, onu da kullanıp şaşırtmamış tabii ki.

Bana ne Trabzonspor'dan ama ben bile sinirleniyorum işte. Çok ucuz hareketler bunlar, hakikaten bıkkınlık veriyor artık şu manzaralar. Türkiye'de futboldan nefret etmek için çok ama çok fazla neden olduğunu sürekli aklımıza getirmeseler olmuyor.

2 ekleme:

kutay dedi ki...

ayhan akbın yavas yavas cıkmaya basladı sky'da falan rastlıyorum..
faruk süren'i de unutmamak gerek, mayıs ayı gelıyor bir "uefa'yı biz aldık" roportajı gelır yakında

scapula dedi ki...

Kutay,

Faruk Süren'i ben o klasmanda görmüyorum. Her zaman çok şey bilmesine rağmen susan, kimseyi arkadan vurmayan, güvenilir bir Galatasaraylı ve en önemlisi de efsane başkanımız olarak değerlendiriyorum. En azından diğerleri gibi sadece kötü zamanlarda ortaya çıkıp leş yiyiciliği yapmıyor.