16 Nisan 2009

Pascal

Gel Pascal gel. Lazımsın. Yine yap. Hak edenler var. Hem artık cezası da 3 maç... E sana da bir "pardon" borçları var, geçmiş cezana sayarlar... Dön gel.

11 ekleme:

ayran dedi ki...

rezalet yaa o kadar pislik yapıyor 3 maç alıyo rezaletten bşka bşey değil

t2 dedi ki...

pascal onu seyirciye de yapmadı üstelik 7 ay ceza yedi ...

diğer odun allah korusun portatif tribünün çökmesine ve faciaya yol açacaktı 3 maç ...

adnan polat ve sivas başkanı bas bas bağırsın , biz yine her zamanki gibi aynı , isyanımız sessizliğimiz ...

düzen bu ... renge göre herşey ...

Kapali Ust dedi ki...

Tombalacının forma rengine ve fikstürün durumuna göre değişiyor cezalar.. Böyle başa, böyle tarak kimse yaşananları sahalarda görmek istemiyoruz falan demesin..

Adsız dedi ki...

pardon ama pascalın yumruk attığı adam da yere düşerdi,şimdilerde ki gibi yittirmeyle kendini yere atmazdı. pascalın adamlığını daha iyi anlıyoruz.

extensor dedi ki...

Volkan'ın o hareketleri yapmasının nedeni Galatasaraylı(?) Fatih Terim'dir bunları yazamadıkça,
bu postları atmak bizi yanlızca fanatik yapar.
Yada sinir hastası.
İşin köküne insek önce bi...
Rakibine tekme atan adamın cezası nasıl 1 maça indirilmiş ona bir baksak...
Sonra anlarız o hareketi yapabilme cesaretini nerden almış camış.

scapula dedi ki...

Sinan,

Bunları geçmişte yazdım açıkçası, her seferinde tekrarlamak da takıntılı yapar. Yoksa katılıyorum. Volkan'ın yaptığının Türkiye futbolunda hoşgörülmesini sağlayan adamlardan biridir Fatih Terim.

Yakın zamanda köküne de inelim tekrardan.

Bu arada birkaç post aşağıda Apaç'ın sana verdiği bir cevap var. Çok da ayrıntılı yazmış. Gözden kaçırma derim.

ADE dedi ki...

Önceki sene runje de yapti ama 1 mac ceza aldi.. o da gelsin mi ?

bknz:http://www.3puan.net/wp-content/uploads/runje.jpg

talento dedi ki...

verilen ceza konusundaki fikirlerinize tamamen katılırım ama "volkan faciaya yol açacaktı" falan diyen olmuş. millet nereden saldıracağını şaşırdı.

scapula dedi ki...

Talento,

Ne Talento'su Sencer,

"Volkan faciaya yol açacaktı" diyemem, çünkü faciaya yol açacak olan Galatasaray Spor Kulübü'nün ihmaliydi. Ama eğer o tribün çökseydi, bunda Volkan'ın tahriği da önemli etken olacaktı. Ben hâlâ nasıl çökmediğine inanamıyorum. Ben oraya pankart asmak için çıktım, stad boşken. Üzerinde tek başıma yürürken korkuyordum; altında orayı tutan demirler var, onların üzerinden yürümeye çalışıyordum. Buna rağmen stat görevlileri sürekli uyarıyorlardı inmem için. O kadar insan çıktı, nasıl sağlam kaldı o platform, hayret ediyorum. Çok ucuz atlattık, gerçekten.

Çökmesi hâlinde Volkan'ın cezası da 3 maçla kalmazdı tabii. Sadece ceza olarak söylemiyorum, futbol hayatı dahi bitebilirdi. Uzaklaşmak zorunda kalabilirdi her şeyden.

Neyse, 1-2 gün içinde çuvaldızı kendimize batıracak bir yazı da yazmak niyetindeyim.

Görüşmek üzere;

Adsız dedi ki...

Runje de gelsin.

Arda da sakın gitmesin, hem o pipisine dokunmadı kolunu soktu, sayılmaz.

extensor dedi ki...

Arda bu yüzden gidemeyecek zaten Adsız...
Ama Arda mı suçlu, Galatasaray taraftarımı? Basın mı? Spacula mı :)? yazarlar mı? emin değilim.