07 Nisan 2009

Ortalık Gerilmeden...


Çok şey var söylenecek ama şu güzelim parodinin altına bir şey yazmaya cesaret edemiyor insan.

4 ekleme:

ultrANIL07 dedi ki...

Ezeli rekabetin nasıl doğduğu belli oldu :)

bilog dedi ki...

Herşeyden önce Galatasaray'ın parçalı, Fenerbahçe'nin çubuklu giymesine önem vermeleri ne kadar güzel. Ayrıca güzel bir oyun olmuş :)

extensor dedi ki...

:D harikaydı sağolasın Ata.

scapula dedi ki...

Şu parodiyi 1 senedir sürekli seyrediyorum ve hâlâ ilk günkü etkiyi yapıyor. Şurada da hikayenin devamı var. Oraya yorum olarak yazdım ama hadi buraya da yazayım, Dergi'nin bu ayki sayısında muhteşem bir ezeli rekabet dosyası var, Mehmet Yüce'nin kaleminden çıkma.

Bir de bunu yapacağım hiç aklıma gelmezdi ama yapayım. Hürriyet, Devekuşu Kabare DVD'lerini veriyor 39 kupona, ben de biriktiriyorum. Herkese de tavsiye ederim. Gerçi kampanya başlayalı bir süre oldu ama mutlaka kaçırılan kuponları telafi ettirirler. En azından eskiden öyle olurdu, ne bileyim... En son yine Hürriyet'ten kupon kesip müzik seti ve İngilizce seti almıştım, hatta burada yayımladığım günlük sayfalarımdan biri "Teşekkürler Hürriyet" diye bitiyordu, işte bu yüzden. :)