Lütfen fotoğrafın üzerine tıklayın.

7 ekleme:

ultrANIL07 dedi ki...

Sabri de bir ara tezahürat edip yırtınıyordu :)

Adsız dedi ki...

Maçtan önce çıkın deseler oynarım derken kıpır kıpırdı içi... Aslanım benim!

apaç dedi ki...

sabri de yüzüne yansıtmış anı. zaten maç skorunu sabri'nin yüz ifadesinden takip ettim ben maç boyunca. o denli resmetti maçın gidişatını.

emre'nin karesi hakikaten duygu dolu. gaza gelmedim dersem yalan söylemiş, dolayısıyla da günah işlemiş olurum.

volkan da eşiyle gelmiş. o da başka güzel.

hemen hemen tüm futbolcular ordaydı zaten.

bi hakan kadir balta'yı göremedim ben.

t2 dedi ki...

hemen gaza gelmemek lazım kanaatindeyim , bizde oynarken (beşiktaş) de hırsına hayrandık , tam yerini bulduk diyorduk . çok iyi profosyonel , çok iyi bakıyor kendine bravo . bu arada kızlar gözleri yaşarttı helal , tebrikler canolar !

Adsız dedi ki...

başlık süper:)

Adsız dedi ki...

Dün Fb Tv'de Atkinson'un 3. golünden sonra nasıl sevindiğini, kolunu nasıl küfür eder gibi havaya kaldırdığını gördüm ve gülümsedim.. Şu an olduğu gibi.. :)

Armanın Peşindeyiz ! dedi ki...

maçtan önce: 'sahaya soksalar oynayacak gibi heyecanlıyım' demişti.