23 Nisan 2009

CM Diyorsa Doğrudur

Ben daha bir şey demiyorum...

13 ekleme:

Chao Grey dedi ki...

Hahahahahaha. Çok güzel. Boşuna oynamıyoruz bu oyunu.

SideWindeR dedi ki...

Tek kelimeyle muhteşem :D

Bunun bir değişik versiyonu da FM'de benim başıma gelmişti. Cihan Haspolatlı'yı ısrarla satmak istememe rağmen Özhan Abi sattırmıyordu öyle garip bir olaydı.

scapula dedi ki...

Tam şu anda, sayfanın izleyen sayısı da manidar. Çok rica ediyorum, biri izlesin şu bloğu. Sinirim bozuluyor orada o rakamı gördükçe. :)

Taylan Özgür Topçuoğlu dedi ki...

hehe xD FM oyna artık :D

Taylan Özgür Topçuoğlu dedi ki...

ayrıca fm sitem var:

www.fmkeyfi.com/forum

beklerim

siriusjames dedi ki...

Şimdi daha iyi oldu :)

Handarbeit dedi ki...

Abicim küçük insanlar ile uğraşarak boşa vakit harcamayalım derim . Ne demiştik 57 ile çarpsak adam olmaz :)
Maslakta binada karşılaşırsanız neler olacak onu merak diyorum ben.

extensor dedi ki...

Fm oyna Atahan :)
Bir gün buluşursak Fm sevgisini aşılarım sana.
Fm'nin Türkiye ligi yapımcılarındanım bu gibi şeyleri ayarlamak çok zor değil aslında...

Mesela İBB takımından yedek kaleci Mehmet Ali ile 38'lik bir kalecileri vardı. Bu ikisi normalde birbirini sevmezdi.
Araştırmada birbirlerine dislike personal yapınca. Oyunda kavga ettiklerine tanık olduk :)

Olur böyle şeyler. Mesela seneye de Hasan Şaş ve Lincoln'ü dislike personal yapabiliriz :)...
Hasan Lincoln gönderilmezse 230 kilo olurum diye tehtid eder hocayı mesela ;)

scapula dedi ki...

Yalçın Abi karşılaştık aslında. Programa yetişiyordu. Laf atacak hâlim yok tabii. Ama başka düşüncelerim yok değil. Konuşuruz mutlaka bir gün.

Sinan,

Sevgi aşılamana inan hiç gerek yok. Eskilerden biliyorum, oynarsam bırakamam. 2-3 senedir hiç oynamadım, bilgisayar da iyice eskidi zaten, çok yavaş çalıştırıyor. Geçen aklıma esti CM 01-02 yükledim, arada öyle oynuyorum. Hakan Ünsal'ın devre arasında transferi önceden ayarlanmış, iptal edilemiyordu. Dört sezondur satmaya çalışıyorum, dört sezondur kimse almıyor; ve dört sezondur her ay başında bu mesaj geliyor. İşin garibi yine aynı süre boyunca hep isteniyordu bu adam Beşiktaş tarafından. Ama almıyorlar işte. Neyse, kontratı bitiyor sezon sonunda!

Siriusjames,

Sağol. Hakikaten daha şık durdu.

Borges dedi ki...

Abi Süpermis bu ya.. Insanin yüz milyon kez okuyasi geliyor..

idmanyurdu dedi ki...

Ne yazıyor acaba ? :)

Jordi Metal dedi ki...

Puhahaha :D CM bile küçük'ün nasıl biri olduğunu ayıkmış :)

RMC dedi ki...

CM 01/02 candır.Oynayınız.

Real Madrid'le 2022/23 sezonundayım

2006 doğumlu gençler var takımda :D


zidane,gerrard,ronaldinho koclarım

tsigalko nun yeri ayrıdır her zaman :D