Küçük, hiçbir zaman mide bulandırmamayı başaramaz. Bir kere olsun kuyruk acısının etkisi olmadan konuşamaz. Bu kadar sene forma giyip en büyük başarılarına ortak olduğu takımın tribünlerine gelip taraftarla iç içe bir maç izleme cesaretini kendinde bulamaz. Anca konuşur ekranlardan, onda da kirli hesaplarının dışına asla çıkamaz. İddia ediyorum; Küçük, asla adam olamaz. Bunun neden olduğunu bana sormayın. Çünkü söylemem. Ama durum bu. Hakkında belgelere ulaştım, açıklarsam, üç kuruşluk itibarı varsa o da kalmaz.

Bir de "Esat Dergi'nin Gerçek Yüzü"nü yazacaktım da, hakikaten, değmez yahu parmaklarımı yorduğuma.

2 ekleme:

pclion dedi ki...

"Senden dergi değil broşür bile olmaz." yazmış birisi yorumlara, bundan iyi tanım olmaz herhalde onun için...

Berke dedi ki...

Haha broşür olmaz senden'e çok güldüm. Siteye baktım ama Arda yazısında o yorumu göremedim, silmişler sanırım. Çoluk çocuğa yazı yazdırırsan bunu da köşe yazısı diye koyarsan olacağı budur.