12 Nisan 2009

12 Nisan

3-1 alırız. Lincoln şov yapar.

11 ekleme:

Adsız dedi ki...

2-0

extensor dedi ki...

Olur mu Lincoln'u saklamıyor muyuz.
Kanun kaçağı değil miydi Lincoln...

3 golü de Lincoln atsa ne yaparız?
Sakla sakla kimse görmesin...

scapula dedi ki...

Saklarsak yenemeyiz. O hâlde saklamayız. Artık o kadar da değil. Çıkar oynar Lincoln. Yoksa... Yok yok, oynar.

aksilaz dedi ki...

3 gündür herkese 3-1 diyorum bende ne hikmetse. Goller Kewell ve Baros'dan gelecek gibide bir his mevcut. Hayırlısı olsun artık.

Armanın Peşindeyiz ! dedi ki...

İN-ŞAL-LAH!

ultrANIL07 dedi ki...

Ne zaman "Bu kez içimde bir his var" desem, ters tepiyor. Bu kez dile getirmeyeceğim sanırım :) Neyse, haydi ben çıktım :)

hadesperado dedi ki...

İnşallah! ben de Lincoln'den şov bekliyorum ama etkisiz kalırsa kimse suçlamasın, ceza fetişistlerinin eseridir...
Baros bugün kesin 1 tane yazar, maçı da alırız yeter ki saçma sapan gol yemeyelim...

ayran dedi ki...

kaleciden sekip yediğimiz gollere gıcık oluyorum
inşallah alırız inşallah fark olur

Hüseyin Altıkıllı dedi ki...

Lincoln 11'de yok. Korkmaz mı oynatmaya korkar mı?

Sebastian Bach dedi ki...

hahaha bu kadar anlıyosunuz futboldan

bozzio levin stevens dedi ki...

kanka hali saha durumlarindan dolayi cesitli bloglarda reklamin yapilmis, girdim baktim. oncelikle mayis olayini cok merak ettim. mayislar benim icin de onemli muhtelif sebeplerden dolayi. mayislar mevzusu gercekten ilginc. bloga gelecek olursan bir blogda bu kadar les taraftarlik yapilmaz sana onu da acikca soyleyeyim. boyle olmaz yani. ha tarafsiz objektif ol diyen yok da, bu kadar da lese sarma. sonra bak elinde patliyor lincolnun yapamadigi sovlar, hos olmuyoor.