Anıl, çok duygulandırdı beni şu gönderisiyle. Sanki hakikaten Galatasaray'ın UEFA serüveni için yapılmış şarkı. Ne klip olurdu bundan; keşke biraz anlasaydım bu işlerden de ben yapsaydım... Rengi solmuş bir fotoğrafla başlayan klip, sevinç görüntüleriyle devam eder, "tanıdık sesler"de "Dağ başını duman almış" tezahüratı, "terk ettiğim şehirler, dostlar, sevgililer"de Kopenhag, Hagi, Tugay gibi görüntüler müziğe eşlik ederdi. "Bir evde toplanmışız..." derken Fatih Terim'in maçtan bir gece önceki taktiksel anlatılarının görüntüsü girerdi. Başka dostlar tabii ki Arda, Kewell, Lincoln, Ayhan, Baros gibi şimdiki yıldızlarımız... Şarkının 1. tekili ise Bülent Korkmaz olurdu. Büyük Kaptan, bu kez başka dostlar etrafında, umuyorum ki yine kaldıracak UEFA Kupası'nı.

Anıl'a yorum olarak yazabilirdim bunları. Ama diğer yandan bu gece başka bir zafer şarkısı söyleyeceğimize olan inancımı belirtmek istedim. Dün gece dedem fenalaştı, geceyi hastanede geçirdim; bu gece maç dönüşü yatağa yıkılır kalırım herhalde; bari maç gününü boş geçmeyeyim dedim. Yarından itibaren, inanıyorum ki söyleyeceğiz burada zafer şarkılarını...

2 ekleme:

Walentino dedi ki...

geçmiş olsun,bugün kazanırız inşallah moral olur sana.

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

Gelmeyen ne demiştik ????