Ya da şöyle soralım... Kim bunlar?

12 ekleme:

pclion dedi ki...

Ben biliyorum ama limon sıkmayayım soruna. :) Ne düşündüğümü biliyorsun zaten, hayal kırıklığı...

scapula dedi ki...

Sen de bilememiştin ki!

Yalnız Uğur, burası Türkiye'ye benziyor be...

arnawut dedi ki...

karaborsacılar kesin! cevahir'dekileri çekip ben koysaydım keşke :D :@

scapula dedi ki...

Hahaha... Di' mi..

Hem öndeki üçlünün ortasındaki ne çekiyor öyle?

apaç dedi ki...

elinde red bull olan genç abdülkadir kayalı.

diğerleri de abdülkadir'in şimdilerde hasetinden çatlayan isimsiz paf arkadaşları.

yer de arjantin caddesi.

bildim ve ödül istiyorum:?

Kurt dedi ki...

olsa olsa denizlide şampiyonluk bırakan fenerlidir bunlar. =))

scapula dedi ki...

Apaç, kusura bakma, doğru cevap verdiğini söyleyemeyeceğim.

Yalnız şunu soracağım. Fotoğrafın çekildiği mekanın Arjantin Caddesi olduğundan emin misin? Arjantin Caddesi nedir, neye benzer pek fikrim yok; ömrümde yalnızca bir kez gittim. Fotoğrafın sahibi, İngiltere'de çekildiğini söylüyor. Daha doğrusu fotoğrafın altına "England" diye bir not düşmüş. Ama ben de Türkiye'ye benzettim, pek İngiltere'ymiş gibi durmuyor.

Ödül... Bu sorunun ödülü yok. Cevabının hiç yok! Ama bir başka soru sorarsam, ödül olarak nostaljik futbol aksesuarları verebilirim. Olabilir. Belki. Bir ihtimal...

futbol muhalifi dedi ki...

yahu biziz ya bunlar. ortadaki benim. hapşuruyordum tam o sırada çekmişler. red bullun da içinde vodka var zaten. asım o. babası kızıyor, biz de çaktırmadan içiyoruz. hatta evlerinin camına bakıyor orada. babası çıkarsa hemen kutuyu saklayalım diye. çakaldır babası hemen anlar. siyah tişörtlü de hikmet. sevgilisinden ayrıldığı için öyle küçük emrah bakışları atıyor. yoksa hareketli çocuktur. valla dördüncü eleman da alamancıydı, bizle kaldı, dönmek istemedi oralara. adını bilmiyoruz, öyle takılıyor yanımızda. apaçi takımı:D

apaç dedi ki...

arjantin caddesi olduğundan emin değilim. abdülkadir çekilse çekilse arjantin caddesinde çekilir diye düşündüğüm için cevabım arjantin caddesi oldu.

arjantin caddesi nedir/neye benzer sorunu, babasının memuriyeti dolayısıyla 4 yıl ankara'da yaşayan, bazen zorunda kalan birisi olarak cevaplamaya çalışayım:

öncelikle tam olarak neden arjantin caddesi olduğunu, neliğini bilmiyorum. biraz tasvir edecek olursam, bi kere diğer muadillerine göre oldukça kısa bir caddedir arjantin caddesi. 10-15 tane kült cafesi, barı vardır. bunların 3, bilemedin 4'ü oldukça seçkin ve oldukça da pahalıdır.

özü itibariyle pek garip bir yerdir. ya siyahtır ya beyaz, yoktur ortası. hiçbir zaman gri olmaıştır. ya bütünüyle sunar, ya da 10 dakika geçtirtir üzerinden. bu yönüyle fena halde istiklal'e benzer, en azından ben benzetirim.

son iki-üç yıldır gitmiyorum; ama arkadaşlardan edindiğim fazlasıyla bir benlik yitiminin olduğu.

mayıs ayındaki hacettepe maçında kısmetse ankara'da olacağım.

o gün adetin olmayan bir maç yazısı yazarsan, ben de etraflı bir arjantin caddesi yorumu bırakabilirim belki :)

papaz dedi ki...

beyaz şapkalı GB'li şimdilerde TSL'de Alex'lik yapmaya başlayan müthiş solak soner aydoğdu

redbull'lu abdülkadir zaten herkes biliyor.

bali çekiyormuş gibi duran arkadaş ankaragücü'nün kalecisi umutcan yüksel olsa gerek...

diğer siyahlı çocuğu çıkaramadım.

bu arada mekan türkiye değil, yurtdışında bir milli takım kampı.

scapula dedi ki...

Doğrudur...

Tebrik ediyorum, Papaz.

Görüldüğü gibi; cevabı veren, soruyu sorandan daha çok bilgi sahibi olabiliyor. Umutcan Yüksel'i ben tanımıyordum mesela. Diğer siyahlı çocuğu da öyle. Fotoğraf hakkında tek bildiğim, U19 Milli Takım'ının bir İngiltere ziyaretinde çekildiği ve Abdulkadir'le Soner'in buradaki oyuncuların arasında olduğu.

Soner hakkında araştırma yaparken, oyuncunun Facebook hesabı çıktı karşıma. Benim yok, arkadaşın hesabından girdim. Bu fotoğraf oradan. Bu bir şey değil de, cidden çok kötü intiba bırakıyor, bu muymuş olan diyor insan. Hele o yorumlar yok mu...

"Kenkksss bu foto ne yhaaa çok kharismaa çkmıssııınn.."

***

Abdulkadir'i bilen Apaç'ı da tebrik ediyorum ayrıca. Yalnız "adetin olmayan maç yazısı" ne demek, onu anlamadım. Söyleyecek spesifik bir şeyim varsa maç yazısı yazıyorum, ama rakibin kendi eliyle verdiği saçma sapan Bursaspor maçını, "futbolun asıl adaletsizliği" olarak nitelendirilebilecek o rezalet zeminde oynanan Konyaspor maçını (Bir Kewell, hak ediyor mu o sahada oynamayı? Ayıp günah.) yazmaya gerek duymuyorum. Yazılabilecek her şey yazılmış oluyor ve ben tekrarlamak istemiyorum, ondan biraz da.

Öyle... Hacettepe maçında da farklı bir nokta olsun, yazayım. Ama yazmaz isem de beklerim Atjantin Caddesi yorumunu... :)

arnawut dedi ki...

hahaha ne sallamışım ya :D fotoğrafı koyduğun gün itibariyle aklım direk ona gitmişti :D