20 Mart 2009

Hamburg Maçı

Tam kırk beş dakika olmuş yazmaya başlayalı. Şunu çıkarabildim sonuç olarak;

Sakinleşince konuşalım. Yoksa olmayacak...

5 ekleme:

alessandro del piero dedi ki...

ahh be scapulam keşke senin gibi adamlar bi şekilde yönetse bu takımı, evet çocuksu bir heyecana sahip, büyük kaptanın yüreğine sahip ama daha önemlisi galatasaray'ı yönetecek akla ve dirayete sahip.. lincoln gibi adamları küstürmeyecek, iyi giden şeylere çomak sokmayacak anlayışa sahip..

metin oktay niye şu an yok ki burada? onsuz biz bu hallerdeyiz elbette, nasıl olalım ki başka?

skibbe bugün gerçekten üzülmüştür bizim için, hem emeklerinin boşa gittiğini görmüştür hem de galatasaray'ı sevmişti o adam.. bülent korkmaz'dan daha küçük bir egosu vardı bi de onun..

ne kaldı ki geriye.. bir tek hagi'miz mi var bizim lekesiz kalan? oturup ağlayalım bence...

aşkın dedi ki...

Beni bile inanmıştım..

aksilaz dedi ki...

Yazıklar olsun

gltsry dedi ki...

şarkıda dediği gibi:(
Her şey biter
Herkes gider
Gün bile kaçar
Gecenin koynuna saklanır
Bir tek ben kalırım
Benliğimden taşan sevgim kahve gözlerinde yankılanır
Yaşanmamışları düşünür
Kuytularda üzülürüm
....
Ne umut kaldı ne bir rüya
Geceyedir küsmelerim...

sadece hamburg a yenilmedik. aşamadıklarmıza,çarpık düzenimize,egolarımıza,oyunlara her şeye yenildik. bir mağlubiyetten çok ötesi bir travma belkide hiç unutmayacağımız.kocaeli maçı sonrası gönderilen hocayla o gün yaşadığımız 5-2 lik bir yenilgiydi bu ise yenilgiden çok ötesi, boğulmak gibi, kaybolmak gibi...

scapula dedi ki...

Melike Hanım,

Ben 2-3 saattir yazı yazıyorum. Yazımı bitirdim, yorumunuzu gördüm. Siz beş dakikada açıklamışsınız, tek bir örnekle. Ne diyeyim...