12 Mart 2009

Hamburg Maçı Analizi

7 ekleme:

scapula dedi ki...

ultrAnıl'a da teşekkürü borç bilirim, bu şarkıyı yıllar sonra bulup çıkardığı için.

benjcev dedi ki...

hocam şarkı demişsin ama link ölü. makinist seeees!
şaka bir yana, dinleyemedim abi. bende bir sorun var galiba.

scapula dedi ki...

Kimse görmeden değiştireyim diyordum ki, yapamadım. Rezil olduk. :)

http://rapidshare.com/files/208302666/Yollar_Uzun_Dikenli_Ta__351_l__305__Olsa_da.mp3

Şu link'i vereyim, sonra çalma zımbırtısıyla ilgili problemi de halledeceğim başarabilirsem.

ultrANIL07 dedi ki...

Ata,

öncelikle "Ne demek" deyip mütevazılığın dibine vurayım :) Şimdi, Babulous var, onu kullan derim. Biliyorum sen onu kaba buluyorsun ama şarkıyı yükledikten sonra çıkan ekranda görünen "copy" ibaresine tıkladığında birkaç oynatıcı içinden istediğini seçebiliyorsun. Kaba olmayan, daha kibar Babulous oynatıcıları da mevcut. Sahi, ne diyorum ben :)

UĞUR DEMİRCİ dedi ki...

Bunu dinlerken aklıma geldi. Yahu bizim 5. senfoni üzerine bir marşımız vardı: "Umudumuz özlemimiz şanlı Ga-laa-taa-saa-raay" diye... "Galatasaray Marşı" deyince o gelirdi akıllara "Cimbom Galatasaray" marşı yapılana kadar.

Onun da mp3'ü bulunur mu ki?

He haccııı? :p

scapula dedi ki...

Neden bulunmasın?

Şurada işte;

http://rapidshare.com/files/209041165/__350_anl__305__Galatasaray.mp3

Şurada da albümün tamamı var;

http://rapidshare.com/files/177351675/Iste_Galatasaray.rar

Biliyorum şimdi içinden teşekkür etmek geçiyor ama bana değil, Anıl'a edeceksin!

UĞUR DEMİRCİ dedi ki...

Geç oldu ama kucak dolusu teşekkürler:)