05 Mart 2009

Büyük Düşler

14 ekleme:

benjcev dedi ki...

dostum emeğine sağlık. beyler repleri görelim. kafa sallayan rockçı bissürü, kafa sallayan rockçı bissürü.

şaka bi yana, ellerine sağlık, çok güzel olmuş. hele o kewell'ın golünü photoshop'la mı yaptın? gerçek durmuyor da. keh keh keh. yıllar sonra güzel gol attık, tadını çıkartalım :)

scapula dedi ki...

Aman abi n'aptın, nerede bende o yetenek, böyle video yapayım... Alıntı yahu, altına bağlantı da verdim o yüzden. Şunu ben yapıyor olabilsem zaten bloğu bırakır video hazırlamaya başlarım. :)

deNNis dedi ki...

serefsizim, tuyLerim diken diken oLdu...

evet, cunku yasayanLar biLirLer..

scapula dedi ki...

10 defa falan izledim..

Ulan hayali bile inanılmaz ya...

Bülent'in o bakışı var ya...

ultrANIL07 dedi ki...

Facebook'ta rastladım az önce buna. İndirip bloga koymaktı niyetim. Sende görünce vazgeçtim :)

Öte yandan... Gerçekten harika video. Biraz Bemek kokuyor aslında :)

SideWindeR dedi ki...

Gözlerimden iki damla yaş süzüldü resmen ki kolay ağlayan biri değilimdir. Yapana da paylaşana da teşekkürler :)

gltsry dedi ki...

bu nasıl bişeydir yaaa!!!
bu video ise diğerleri nedir=)
gerçekten muhteşem ve sarı kırmızı duygularımızın ortak dili gibi...
teşekkürler paylaşım için cidden.
insanın kalbi hızlanıyor yarın 20 mayısmış ve heryer sarı kırmızıymış gibi:)

arnawut dedi ki...

Muhteşem Muhteşem Muhteşem!!!!!! Sabri'nin attığı gol, her izlediğimde tüylerimi diken diken eder! Ben bunu izleyip ağlamiim de napim abi..
Valla bloguma koymassam pipim düşer :D

aurora dedi ki...

yine mayıslar gelecek ve biz sevineceğiz.

gerçekten çok güzel olmuş bu, yani normalde koy golleri ver alttan müziği araya da iki kelime duygusal yazı koy minvalinde yapılan videolardan hazzetmem ama bu resmen bir başyapıt! umut verici =)

bu arada uzun zamandır blogla ilgili söylemek istediğim bişey var unutmadan,konu yaşananlar olunca: yukarıdaki tarihlerde 14 mayıs 2006 yerine 2008 yazmışsın, 2008 mayıs'ındaki günümüz 10'uydu, ki onu yazmışsın zaten.

morientes dedi ki...

hazırlayanların eline emeğine sağlık... Söyleyecek başka kelime bulamıyorum...

scapula dedi ki...

Aurora,

Teşekkürler. Banner hazırlamak, benim yapabileceğim bir iş değil, hiç anlamam. Yapan arkadaş da yapmaya başladıktan birkaç saat sonra Brezilya'ya gidiyordu, aceleye geldi biraz. Aslında düzeltmiştim ama ne olduysa yine bozulmuş. Ben de anlamadım nasıl olduğunu.

Düzeltirim tekrar.

Jordi Metal dedi ki...

10 değil 11 numara bir klip olmuş gerçekten. yapanların yaşları belki benden küçüktür ama bu büyük duygu için bile o eller öpülesidir.

benden bu kadar dedi ki...

abi saatlerdir bu videoyu arıyorum, çok sağol.

scapula dedi ki...

Rica ederim, ne demek...