22 Şubat 2009

Manchester Maçı Klibi



Yıllar boyunca, "Conquest Of Paradise"lı Manchester maçı klibini arayıp durdum. Birçok kişi sağolsun yardım etti; ama sonuca ulaşmak mümkün olmadı. Derken, başka bir Manchester maçı klibiyle karşılaştım. İzler izlemez bunu da hatırladım. Ve anladım ki Manchester United takımının Türkiye spor klipçiliği sektörüne yaptığı katkı yadsınamaz. Video, alkislarlayasiyorum.com'dan.

Az sonra Ali Sami Yen'e doğru yol alacağım Kocaelispor maçı için, ama benim dilimde bu şarkı... Oof, of...

4 ekleme:

Temur dedi ki...

http://jesusalmeyda.blogspot.com/2009/02/no-way-out.html

Bu da benden olsun. Farklı bir açıdan Manchester maçı.

Adsız dedi ki...

hahaha bu ne ya..

bi de ali şen diyip ergün gürsoy'u gösteriyor. bolicinle, okoçanla ahah....

ultrANIL07 dedi ki...

Bu nedir yahu :)

euler dedi ki...

bu ne sefilliktir yahu..
yok böyle birşey...