Sene 1995, 1996. Yine bir gün blog yazarken...

11 ekleme:

pclion dedi ki...

Bu günlük gerçekten hazine değerinde. :) Her baktığımda başka bir detay görüyorum, gülmekten alamıyorum kendimi. :D Adam olacak çocuk derler ya, hakikaten o hesap. Adam blogunun temellerini 95'te atmış bile...

Adsız dedi ki...

e yuh ata artik..

diyorum ama ben sana dogustan hastasin sen..

arnawut dedi ki...

vay be süper ya:) Çok sevdim blogunu abi. ellerine sağlık..

Mesut Ulukök dedi ki...

Bu kadar mı felaket kötü yazılabilir ya. :))

maurico dedi ki...

'Galatasaray Hagi diye dünyaca ünlü bir adam aldı'

:)

ultrANIL07 dedi ki...

Harika :)

Alfredo Di Stéfano dedi ki...

abi süpersin vallaha yaa :D
pclion'a katılmamakta elde değil

"Adam olacak çocuk derler ya, hakikaten o hesap. Adam blogunun temellerini 95'te atmış bile..."

apaç dedi ki...

korkunç bir şey:)

hiç unutmam, ben de tutardım bundan bi tane.

bol bol kadro yapar, o zaman yedek kalıyor olmasına çok içerlediğim okan buruk'u da yaptığım her kadroya koyardım.

sonra ercan saatçi gibi maçın hareketi, maçın yıldızı, maçın hatası gibi gubidik şeyleri de yazar, bol bol da keçeli kalem kullanırdım.

şimdiye bakıyorum da o zaman çok daha saf ve temizmiş dünya demiyeceğim tabii. diyeceğim tek şey seri olsun bu.

okuyup okuyup altay'lı şanver'i, reusch pijamasını hatırlayalım.

scapula dedi ki...

Uğur the pclion, senin de dosyaların vardı. Her hafta genç oyuncu raporu bile hazırlıyorsundur allah bilir... Onlar duruyorsa ben de onları görmek isterim. Paylaş artık dosyalarını kamuoyuyla, saklama!

Adsız, kim olduğunu bilemiyorum.

Arnawut, sağol.

Mesut, yazım inci gibidir. Kız gibi yazım vardır hatta. Bunlar 6-7 yaşın yazıları. Yanıltmayalım insanları, lütfen!

Mauricio, Anıl ve Alfredo'ya da teşekkür edeyim.

Apaç, Okan'ın oynatılmamasına ben de çıldırırdım. Benim çocukluk kahramanlarımdan biri Okan. Hâlâ da çok kızamam kendisine. O bakımdan muhtemelen bir şeyler karalayacağım onun hakkında ama kimse de katılmayacak, ki haklı da olacaklar... Herneyse.

Seri hâline getireyim o zaman. Her hafta iki tane koyayım, zaten 5-6 haftada biter futbolla ilgili olanlar. Gerçi bir de korkunç Galatasaray şiirlerim var. Du bakalım. :) Teşekkür ederim önerine, zevk olur benim için.

pclion dedi ki...

Ajandamı bulabilsem ben de paylaşacağım ama kayıp, çok uzun süreden beri görmedim. Benimki daha çok kendi çapımda bir menejerlik oyunu düzenindeydi, sporcu kartlarıyla düzenlenen turnuvalar vs.

SideWindeR dedi ki...

Süpermiş abi ya, valla çok beğendim :D

Benim de F1 manyaklığım vardı, oyuncak arabaları yarıştırır kafama göre istatistik tutardım sıralama turları vs. çocukluk işte.