Çamur içinde bir sweat, çamur içinde bir parka, en yırtılmaması gereken yerinden cart diye yırtılmış bir pantolon, nasıl olduğu anlaşılamadan şişmiş bir el ve gol sevincine dayanamamış bir Ali Sami Yen koltuğu...

7 ekleme:

Mysterio JR. dedi ki...

vay anasını.. (:

benjcev dedi ki...

ben de, golün bana verdiği zararlardan bahsetmek isterim. önemli bir toplantı olduğu için en çok ihtiyacım olduğu zaman yırtılan gırtlak, kaygan zeminde tenteden düşme tehlikesi sonucu kaybolan bir akıl.

ayrıca golden sonra tribünden "goool" yerine "ohaaaa" sesi duydum gibi. en azından bizim çevreden.

Kurt dedi ki...

koçum benim atkıyı da çekmiş üstüne. :D

arnawut dedi ki...

yav tribünde ki herkes aldı, bi ben almadım abi ya :)) Hamburg hatırası olarak almassam bende arnawut değilim =))))))

Mucoid dedi ki...

müthiş.. :)

ziggytheking dedi ki...

cezası var :)

scapula dedi ki...

Koparmadım ki... Koptu. :)