09 Şubat 2009

Kayıp Aranıyor!

Bu abiyi hatırlayan var mı? Eminim vardır. Hakikaten abartmadan söylüyorum, 2 senedir her maç öncesi Sokak'ta bu abiyi arıyor gözlerim. Bir görsem, kolundan tutup zorla Orjin Köfte ve bira ısmarlayacağım. Ama yok, dünyaya bir geceliğine gelip Ali Sami Yen'de görülmüş; sonra da sırra kadem basıp kaybolmuş sanki. Evet efsanevi bir kişilik o. Şu hâli, her gördüğümde ağlatıyor beni. Sevgili abiciğim, ben sana rastlayamadım, sen bir gün kazara bu yazıya rastlarsan lütfen ulaş bana, bak yanda duruyor mail adresim. Bir köfte bir bira borcum var sana, kapatalım artık şu hesabı.

19 ekleme:

gala dedi ki...

abin elimizde...eğer onu birkez daha görmek istiyorsan banada köfte ısmarlaman gerek ...yoksa abini köfte yaparız :))
aldaat.blogspot.com

Lord of Drinks dedi ki...

:)

scapula dedi ki...

Buldum bile!

En azından okuduğunu biliyorum ve buradan kendisine sesleniyorum:

Köftecinin karşısındaki büfeyle taksi durağının arasında dikiliyorum her maç öncesi ve sonrası. Yolunuz düşerse beklerim; sözüm sözdür!

:)

Lord of Drinks dedi ki...

resmini gönder aslan parçası.. nereden tanıyacağım yoksa seni ? :)

scapula dedi ki...

Ahah, abi sen miydin? :)

Olay mahallinden fotoğraf veriyorum o zaman. Mail bulamadım buraya koyuyorum. En öndeki yeşil parkalı benim. Saha kapanmazsa, Kocaeli maçı bitiminden 10 dk sonra aynı telefon kulübesinin yanında olurum. :)

http://img244.imageshack.us/img244/4218/resim026xa5.jpg

Lord of Drinks dedi ki...

Gala Abin ile temas kur onun blog'u üzerinden.. maç öncesi buluşuruz.

15 Senedir her sene kombinem var.. bir daha hakkimda tahmin yurutmeden düşün biraz. :)

sevgiler ,

gala dedi ki...

dostum, seninle aynı yerde duruyor bile olabiliriz...grubun içinde tanıdık dostlar var...Kocaeli maçından önce görüşelim...köfteler senden biralar tv yıldızından :)

sevgiler

scapula dedi ki...

Tamamdır. :)

Memnun oldum diyeyim şimdiden.

Telefonumu da ulaştırıyorum Orkun Abi'ye.

PCLioN dedi ki...

Ulan Ata, ne adamsın. Yalnız cidden Galatasaray tarihi adına en önemli karelerden biridir benim için bu; bir Hasan Şaş'ın fotoğrafı, bir de fotoğraftaki abimiz. 2000'li yıllarda futbolun unutulmuş dönemlerinden bir duygu seli yaşatmıştı bizlere o şampiyonluk. Lig şampiyonluğuna bir daha o kadar sevinebileceğimi hiç sanmıyorum.

Ata, maça gelirsem bana da köfte alıyorsun bu arada. (Yancılıkta sınır yok)

scapula dedi ki...

Yahu sen gel de sana köfte de alırım, kombine de ayarlarım; geldiğin yok ki... Hem iptal ettireceksin olm o Lig Tv'yi, taahhüt maahhüt anlamam ben! :)

benjcev dedi ki...

vay be, o meşhur gecenin abisi bu. mondiyi, hasan haş'ı ve bu abiyi, ve tabi ki de rüştü'yü ağlarken hatırlıyorum o geceden.

Kapali Ust dedi ki...

Kocaeli maçında şu köfte olayına ben de dahil olmak istiyorum:)

Lord of Drinks dedi ki...

Sözkonusu Galatasaray ise ağlamak şereftir..

scapula dedi ki...

İsmail Abi,

Zaten geciktik sanki bu konuda...

Gel, hem Asy.net üyeleriyle tanışmış ol, hem köfte yiyelim.

Uğur da gelsin, Eray da gelir tahminimce; Gala'yla da beraber küçük bir Galatasaraylı bloggerlar buluşması yapmış olalım. Orkun Abi de şeref konuğumuz olsun. :)

Başka gelmek isteyen olursa onu da bekleriz.

Federasyon bu planımızın önüne set çekmezse tabii...

Kontranot: Kandıralı deplasmana gelirse bilmiyorum görüşme imkanımız olur mu? Galatasaray TV'nin canlı yayın arabasını da çağıralım, rakip taraftarların dostluğu diye televizyona çıkarız. :)

Adsız dedi ki...

Kocaeli maci seyircisiz olabilir, bu durumda köfteler bana yazar.
Orkun da asy.net'in tohumunda vardi anlatsam uzun lost gibi karisik.

Herkese selam

Yasin

scapula dedi ki...

Yasin Abi,

Vaktin olsa, anlatsan da dinlesek aslında... Olmadı Sokak'ta anlatırsın. En olmadı kendisi anlatır Orkun Abi. :)

Sevgiler;

Kapali Ust dedi ki...

Haklısın ata çok geciktik bu konuda. Kocaeli maçı seyircisiz oynanırsa da Şelale'de buluşup iki tek atıp maçı beraber seyrederiz diye düşünüyorum, seyircili olursa maç bitiminden on dakika sonra telefon kulübesinin önündeyim. Saygılar, Sevgiler

gala dedi ki...

Galatasaray'lı bloggerlar buluşması harika fikir dostlar...Yasincim ,senin biran benden söz:)
herkese sevgiler...

Lord of Drinks dedi ki...

üzülerek bu hafta aranizda olamayacagim..

bir sonraki ASY buluşmasında görüşmek üzere..