24 Şubat 2009

İmza

3 ekleme:

ultrANIL07 dedi ki...

Kaç tane blog okuyorum fakat fotoğraf arşivi senin kadar geniş olanını görmedim. Çok iyi yapıyorsun bu işi Scapula :)

scapula dedi ki...

Anıl, teşekkür ederim. Elimde bir sürü eski spor dergisi var, zaman zaman onları internet ortamına aktarıyorum. Bülent Korkmaz, tıpkı senin gibi benim de inanılmaz derecede hayranlık beslediğim bir "oyuncu"dur (Bülent, Hagi, Tugay zaten), bu nedenle sırf onun çok sayıda fotoğrafı vardır bende. Bu fotoğrafı ise kendi sitesinden almıştım, yanlış hatırlamıyorsam.

Nonda'yla mücadele ederkenki fotoğrafı da var şurada:

http://mayislar.blogspot.com/2008/03/buyuk-kaptan_5033.html

Bir de rica ediyorum, Ata de bana yahu. :)

ultrANIL07 dedi ki...

Peki Ata :)

Nonda ile mücadele ederkenki fotoğrafı bende de vardı :) Ne kadar çok fotoğrafa ulaşırsam o kadar iyi tabii :)