01 Şubat 2009

İlk post

Buradan devam.

12 ekleme:

KANDIRALI dedi ki...

hadi hayırlı olsun

Mesut Ulukök dedi ki...

Hayırlara vesile ola. =)

Kapali Ust dedi ki...

Ata hayırlı olsun. Tasarım ve blog ismini çok beğendim.

gayin-sin.net dedi ki...

Atahan selamlar.

Böyle çok güzel olmuş. Güle güle kullan, kullanalım.

Hayırlı olsun.

Seni sevgiyle selamlıyorum.

Melih Şabanoğlu

mücrim dedi ki...

"kasımlar sizin mayıslar bizim!"

hayırlı olsun..

Nazmi Hasdemir dedi ki...

kapanış yazını okudum, biz ne yapıyorsak galatasaray için yapıyoruz bu alemde. bir iki ve daha fazla galatasaraylı için her şey. Yeni sitenin adı da güzel olmuş.

Temur dedi ki...

hayırlı olsun. Blog ismi çok hoş olmuş.

gltsry dedi ki...

hayırlı olsun,isim seçimi harika gerçekten.buarada yazmayı bırakmamanıza sevindim,saygılar.

Ugur Ugurlu dedi ki...

Atacım selamlar.

İsim ve tasarım bence de eskisine kıyasla daha güzel olmuş. Sık kullanılanlara eklendi bile.

Ps: Ben hayırlı olsun demeyi sevemedim bir türlü ama yerine birşey de bulamıyorum tam onun yerini dolduracak, o yüzden hayırlı olsun. :)

Senin Sevginle Yaşıyoruz dedi ki...

Hayırlı olsun.
Blog ismi güzel:)

scapula dedi ki...

Gökmen Hocam, teşekkür ederim.

Mesut, teşekkür ederim.

İsmail Abi, teşekkür ederim.

Melih Abi, onurlandırdınız, teşekkür ederim.

Engin, teşekkür ederim.

Nazmi Abi'cim, bilmez miyim, teşekkür ederim.

Temur, teşekkür ederim.

Melike Hanım'dı diy'mi? :) Teşekkür ederim.

Uğur'cum, ben de sevmiyorum hiç. Ama işte dilde başka bir karşılığı yok. Bir de "Allah korusun." var böyle, alternatifsiz. Teşekkür ederim.

Senin Sevginle Yaşıyoruz, teşekkür ederim.

Teşekkür ederim.

Sevgiler;
Ata

***

Taşınma sonrası bir türlü denk getirip yazı giremedim, nikâh sonrası tebrik bekleme durumu gibi oldu; alakası yok!

Ali Mercan dedi ki...

Hayırlı Olsun Atahan.

2009 Mayıs ayı için, bannera 2 tane daha tarih ekleriz inşaallah.

;)