09 Şubat 2009

Emre (2)

Daha önce bir şeyler karalamıştım Emre Belözoğlu hakkında, oradan devam etmiş olayım. Dün akşam, yaptığı şık hareket nedeniyle Tjikuzu'ya küfretmiş. Sadece ettiği küfür değil, yaptığı hareket nedeniyle de kart görmesi gerekirdi ama en saçma kartları tereddütsüz çıkaran Cüneyt Çakır, geçtiğimiz hafta Özgüç Türkalp'in yaptığı gibi atladı Emre'yi. Mühim değil. Şaşıran var mıdır Emre'nin bu hareketlerine, bilmiyorum. Ama Emre Belözoğlu'nun bir strateji hatası yaptığını düşünüyorum. Şurada 3 sene sonra Okan Abi'si gibi İBB Spor'un yolunu tutmayacak mı? "Ben küçükken Belediye'nin parkında top oynardım, hayallerimin takımındayım." demeyecek mi? O yüzden zora sokmasın bence kendini. Gelsin 27. haftada Hasan Şaş'a küfür etsin, dün Kasımpaşa'yla küme düşen ve yarın aynısını Kocaelispor'la yaşayacak olan başka bir abisi gibi ama gidip de Belediyeli oyuncuya çatmasın, kaçınsın ileride başına bela olacak hareketlerden.

Bir de bu adama kaptanlık pazubandını verdiler geçtiğimiz haftaki maçlardan bir tanesinde. Eminim Fenerbahçeliler de memnun değildir bu durumdan. Galatasaray'da Sabri'nin kaptan olmasının bin beteri. Milli Takım'da da kaptan gerçi bu adam. Yeni Kaptan Tuncay diyorlar ama Fildişi Sahilleri maçında göreceğiz doğru mu, değil mi. Yazıyı bitirirken aklıma geldi. Söz konusu hareketinden ötürü Emre'ye Belediye yolları kapanırsa, Hacettepespor'u öneriyorum kendisine. Kaptanlık da yapar hem orada, Erdoğan Arıca'nın sahadaki temsilcisi olacaktır zira. Ne tesadüftür ki futbol hayatları da benziyor. Hoş, Erdoğan Hoca, Emre gelene kadar kalmaz takımın başında, birkaç haftaya gider başka takıma. Şu anda orada mı değil mi onu bile bilmiyorum. Herneyse, bu kadar konuştuğumuz fazla bile, Emre veyahut Erdoğan Arıca hakkında.

3 ekleme:

Alfredo Di Stéfano dedi ki...

eline,emeğine,klavyene sağlık...
Emre(3) yazınıda de merakla
bekliyoruz..

Mucoid dedi ki...

o pozisyonda nasıl kart görmedi anlamak güç..kavgayı ayıran adam rolüne girdi ama yemezler..

aksilaz dedi ki...

Ayva çiçek açmış yazmı gelecek ...