19 Ocak 2009

19 Ocak

...

5 ekleme:

aksilaz dedi ki...

teker teker

Temur dedi ki...

saat 14.30 Taksim.... Bugün.

aksilaz dedi ki...

2 jandarma erinin şehit edilişinde parmağı olan bir kişi unutmayalım asla...

scapula dedi ki...

Aksilaz selamlar.

Bunları tartışmanın yeri burası değil, takdir edersin ki. Yani buraya gelip "Ama Hrant Dink vatan hainiydi, iyi oldu." demenin, Fenerbahçeli bir bloga girip "Dün yine hakemle yendiniz. Siz işte şöylesiniz böylesiniz." yorumu yapmaktan farkı yok.

Girmiyorum bu tür konulara burada. Girmenin de alemi yok. Ancak belki de hayatımın en kötü gününün, kendimi en çaresiz hissettiğim günün yıldönümünde, sevdiğim bir insanı anmak istememin de kimse için bir sakıncası olmamalı diye düşünüyorum. Ki, bir şey de yazmadım zaten. Ekrana baktım, baktım, baktım; yazamadım. Birkaç satır bir şey yayımlamıştım, sonrasında onu da geri çektim. Dediğim gibi, yeri değil çünkü.

Gün boyunca evde olmayacağım. Dolayısıyla yorumlara da müdahele etme şansım yok. Lütfen burası Hrant'ı tartışma alanına dönmesin. Ben de üzülmeyeyim. Rica ediyorum.

aksilaz dedi ki...

Bir insanın ölmesi elbette hepimizi üzüyor ancak aynı hassasiyetin yarısı hakeden insanlar için gösterilmiyor işte bu can sıkıyor.

Geleneğimiz, göreneğimiz hoşgörümüzü açıkca ortaya koyuyor.Ancak meydanlarda "hepimiz ermeniyiz" diye çığırtkanlık yapanlar bu hoşgörümüzü kötüye kullanıyor.

Seninde tekrar başın sağolsun scapula.