Malumunuz biz, ülke olarak, bir güzellik gördüğümüzde cezasız bırakmayız. Yerde yatarak, oyunu başlatmayarak bir ton para verip maç izlemeye gelen insanların zamanını çalan, alenen hırsızlık yapanları eleştirmeyiz; aynı insanlara saygı gösterip unutulmaz bir on saniye yaşatan, fırsat buldukça yeteneklerini sergileyen Lincoln'ü "saygısız" ilan eder, milyonlara hedef gösteririz, "ben olsam onu takip eder kırardım" deriz...

Erman Toroğlu, sen hakikaten çok çirkin bir insansın da, keşke bu sıfatı tek başına taşısaydın. Ne yazık ki yalnız değilsin, hem de hiç yalnız değilsin.

6 ekleme:

gltsry dedi ki...

ya anlamıyorum niye bu durum bukadar büyütülüyor? ben eminim ki hacettepe 9 kişi kalmasaydıda bu topu sektirirdi lincoln.biz futbol neydi unuttuk ya da hep böyle biliyorduk.adamın becerisi var yapmasın mı? topuğuyla gol atmasın mı? ki buda dalga mı geçiyor diye konuşuldu maratonda galatasaray istanbulbelediye maçında geçen hafta,sonra olmadığına karar verdiler.gerçekten hayretler verici bişey.neleri tartışıyoruz.biz bu futbolu güya seviyoruz,çok seviyoruz cidden...

Anonymous dedi ki...

biraz empati lütfen...

dk 90 olmus fenerbahce 4 1 onde galatasaray karsısında ve alex'in önüne o kadar güzel geliyor ki top once kafasıyla sektirerek gidiyor o da yetmiyor biraz da dizinde gotürüyor topu ve deplasman taraftarı da bunu alkıslıyor. fener boyle oynasın güzel hareketler yapsın hatta kaleciyi gectikten sonra egilip topu kafasıyla iterek aglara gonderin canımızı yesin diyorlar... peki derler mi hic sanmıyorum.

iste bu yuzden ronaldo lincoln gibi adamlara saygı duymuyorum zidanelar del pierolar var iken.

GoKaN

gltsry dedi ki...

ben dün yeterince empati yaptım.lincolnün üzerine yürüyen erdoğan arıca sinirlerimi bozarken dahi onun yerine koydum kendimi.canı yandığını anlayabiliyorum,ona göre bu saygısızlıksa bişe diyemem kendi düşüncesi.benim düşüncem lincolnün bir saygısızlık yapmadığı.ama yüzünde acayip bir sinirle lincolün üzerine yürüyen ve daha sonra metaliste yapsaydı diye sıkıyosa,yiyosa vari açıklamalar yapan erdoğan arıca saygısızlık yaptı.tabi bunlar bence.ayrıca empatiyi bir galatasaraylı olarak 4-1 lik fener maçı üzerinden de yapayım dediğiniz gibi.evet o an sinirden çıldırırdım ama saygısızlık yaptığını niye düşüneyim.kendi takımıma kızarım ona o rahatlığı verdiler diye.ben adamın ayağını bağlayamam ya istediği gibi topu sürer banane.ve hep böyle düşünürsek o zaman nasıl futbol oynanacak anlayamadığım şey o.bu maçta ümit rövaşatayla bir gol atsaydı o zamandamı saygısızlıktı.bir futbolcu saha içinde imkan bulduğunda güzel hareketleri yapacaktır yeteneğince kim ne karışır.saygısızlık bambaşka birşeydir bence tabi.

scapula dedi ki...

GoKaN,

Lincoln bunu sadece farklı öndeyken ve rakip çaresiz durumdayken yapsa, haklısın. Ama Lincoln bu adam ve bunu da hep yapıyor.

Fenerbahçe, Galatasaray'a gol atınca yengeç dansı yapıyor, ben kızıyor muyum? Hayır, bence futbolun güzellikleri klasmanına giriyor tüm bunlar.

Anonymous dedi ki...

GoKaN

Anonymous dedi ki...

ata;

benim de bahsettigim bu zaten.her zaman yapsın ama böyle durumlarda yapmasın...
gerek var mı bu harekete. sen beni anlamıssın zaten.benim tepkim senin de dedigin gibi rakip caresiz ve farklı durumdayken yapması. surekli bu hareketleri yapması mac icinde herhangi düz bir pasta bile numaralıya bakarak atması veya daha şıklarını yapması lincoln'e belirttigimiz durumda da bu hareketleri yapma hakkı vermez.boyle bir durumda futbolun güzelligi lafının arkasına saklanmak da yanlıs olur.yaptıgı hareketler guzel de olsa rakibi kucuk dusurmustur bence.

(fenerbahce'ye yapsaydı bu yazdıklarımı hic yokmus gibi varsayabilirsin.ordaki guc faktoru rekabet olayı tamamen farklı.

ama eskisehirspor'a yapsaydı ben kendimi kaybederdim herhalde tribunde bir de saha icindeki futbolcular acısından bakmak lazım.)