Ekşisözlük'ten cmaddict göstermiş Beşiktaş'ın Ankaraspor karşısında maçı bitirdiği oyun şablonunu. Rüştü'nün aslında ileriye doğru oklu olduğunu da eklemeyi unutmamış. Güldüm, ki hakikaten çok doğru bir tespit olmuş, son 10 dakikadaki görüntü aynen buydu. Neyse, maç ile ilgili çok fazla yorum yapmayacağım, Beşiktaş maçı beni ilgilendirmez, sadece son kırk dakikasını izledim zaten. Ancak Theo Weeks'e ölümüne giren Sivok'u, yıllardır şu çirkin hareketlerini sergilemekten bıkmayan İbrahim'i ve Beşiktaş formasını en çok hak eden oyunculardan Delgado'nun maç boyu canına okuyan taraftarı çok, çok ayıpladım. Sinirlendim de ayrıca, ama tabii Beşiktaş bu, uzun uzun yazacak kadar önemli bir konu değil benim için.

Aslında buradan bir taraftar analizi çıkar, Türkiye'deki taraftar grupları tartışılır ama alengirli konulara girmenin alemi yok; bilhassa burada...

1 ekleme:

muqo dedi ki...

Tello'nun Weeks'e attığı yumruğumsu sille de es geçildi..
Formation olayına çok güldüm,harika ve birebir doğru olmuş..eline sağlık