14 Kasım 2008

Theo Lewis Weeks

1990 doğumlu. Yani 18 yaşında. Bu yaşında ülkesinin milli takımında oynuyor. Liberyalı. Komple orta saha oyuncusu. Her iki ayağını, içiyle dışıyla son derece iyi kullanıyor. Pas yüzdesi çok yüksek. Daha ayrıntılı yorumlar yapmak için, daha çok maçını izleyebilmek gerek elbet. Ama şurası kesin ki, Ankaraspor'un çıkışında en büyük paya sahip oyunculardan biri, Weeks.

Sezon başında oyuncuların dayanıklılığını belirlemek için yapılan laktat testlerinde yaptığı dereceyle Türkiye rekorunu Aurelio'nun elinden almış. Birçok kişi tarafından Aurelio'ya benzetilmekte zaten. Bense daha çok bir Appiah, bir Geremi havası sezdim kendisinde. Bu yaşında bulunduğu yere bakılırsa kariyer gidişatının bu iki oyuncuyla benzeşmesi çok yüksek ihtimal. Yeterli gelişimi gösterebilirse, bundan 3-5 sene sonra Juventus'ta, Chelsea'de oynamaması için bir sebep yok. Ancak Geremi ve Appiah'tan farklı olarak, Türkiye'de İstanbul takımlarından birinde forma şansı elde edeceğini zannediyorum. Başka bir oyuncuyu izlemeye gittiği maçta onu keşfeden hocasının Aykut Kocaman olduğu düşünüldüğünde, bu takımın adı Fenerbahçe olurmuş gibi geliyor bana. Bekleyip görmek lazım.

Unutmuşum. Şu an yazının neresine monte edeceğimi düşünecek vaktim yok. Damdan düşer gibi olacak ama belirteyim. Transfer ücreti, 6 bin dolar. Bir sonraki transfer ücreti ne kadar olacak, onu da göreceğiz.

7 ekleme:

yasin6sülün dedi ki...

kemik yaşı kaç acaba?

Kurt dedi ki...

Aynı takımda bir de Konate var . Kanoute gibi oynuyor resmen :D

Anonymous dedi ki...

cenk gönen milli takıma seçilmiş.

(http://hakemincalandudugu.blogspot.com/2008/11/cenk-gnen.html)

aferin ata.

aksilaz dedi ki...

birader biz sana mail nasıl atıcaz göremedım adres filan

scapula dedi ki...

Sağ tarafa ekledim.

Kapali Ust dedi ki...

elemanı fb maçında seyrettim gayet iyi, stili bizim saiodu'ya hatırlatıyor ama ondan daha güçlü..Theo'nun parlaması uzun sürmez..

Kurt dedi ki...

hacı bunlar sana yetişemiyor yahu :D

http://parmakarasiterlik.blogspot.com/2008/11/ucuza-transfer.html