02 Kasım 2008

Saraçoğlu Bizi Bekler

Değerli blog sakinleri;

Sizler bu satırları okurken, ben çok uzaklarda olacağım. Tam şu anda, Meşale'de iki bira içip bu yorgunlukla eve nasıl döneceğimi düşünüyorumdur muhtemelen. Yazıyı önceden yazıp otomatik yayımlanmaya aldım. Dolayısıyla "şimdiki şu an"da, Gaziantep maçının sonucuyla ilgili hiçbir fikrim yok. Bir fikrim yok dediysem, yenmişizdir illa ki, taraftarı mutlu edecek de bir tablo çıkmıştır ortaya. Kewell atmıştır, Baros atmıştır... Biz de beklemeye koyulmuşuzdur önümüzdeki özel ve güzel haftayı.

Önce haftaiçi deplasmanda Benfica maçı, sonra da haftaya yukarıdaki tabloda yapılan yengeç dansı...

Hadi'n rastgele Cimbom'um!

Maç sonrası ek: Lincoln atacak yazmıştım asıl, tam evden çıkarken "Lincoln kadroda yok, Cnn altyazı geçmiş." dedikodusu çıkınca kaldırdım. : )

3 ekleme:

Kapali Ust dedi ki...

Meşale oldu şelale:)) Bende ordaydım karşılaşsak güzel olurdu..

KANDIRALI dedi ki...

antep'e yazık oldu. 2-1 ken epey gol kaçırmış. her zamanki gibi hakem içine etmiş yine

scapula dedi ki...

Kapalı Üst,

Biz her hafta taksi kulübesinin önündeyiz. Bir gün hakikaten konuşup ayarlayalım.

Kandıralı,

Her zamanki gibi eve gelince televizyondan da izleyeyim dedim maçı. Gece Beşiktaş maçını verdiler iki kez, bizim maçı vermediler. Sabah da uyandığımda ikinci yarı başlıyordu. İlk devreye televizyondan bakamadım ama benim gördüğüm hakem Galatasaray aleyhine yanlış kararlar vermiş sürekli. Yine de art niyet aramıyorum, Halis Özkahya ve Fırat Aydınus gibi hakemler söz konusu olduğunda.

Ayrıca gayet iyi oynayıp maçı hak ettik be abi, yapma. :)

(Hâlâ sizin maçın sonucunu bilmiyorum, en son Beşiktaş maçına bakarken altyazıda 1-1 görmüştüm, şimdi bakacağım sonuca. Hadi bakalım hayırlısı. :) Gerçi senin yazının başlığını görüp umudu kestim sayılır ama bir bakalım...:) )