05 Kasım 2008

Mehmet Ali Gökaçtı

Bu sabah, yeni elime ulaşan Galatasaray Dergisi'ni karıştırırken içimden neşeyle "Helal olsun be! Mehmet Şenol istirahatte, yine de dergi güzelliğinden bir şey yitirmemiş, aratmamışlar Mehmet Abi'yi." derken, "Müzeden"i, "Tarihten"i okurken, Yiğit Şardan söyleşisine bakarken, maç yazılarını hatmederken...

Nereden bilebilirdim ki, okuduklarım Mehmet Ali Gökaçtı'nın son satırları...

Veya üç gün önce bir büyüğüm, kişisel bir konu için "Bu aralar derginin her şeyiyle Mehmet Ali Gökaçtı ilgileniyor. İstiyorsan ulaştırayım seni, onunla konuş." dediğinde gerek olmadığını söylerken...

En azından bir teşekkür ederdim, yıllarca Galatasaray'ı onun güçlü ve pozitif kaleminden okuduğumuz için. Şahsını hiç tanımadım, ama o kadar çok yazdı, o kadar çok okuttu ki yazılarının ilk cümlelerinden anlardım imzanın kime ait olduğunu. Şimdi ne garip ki göremeyeceğim bir daha M.A.G imzasını.

Uzatmak istemiyorum. Uzun uzun anlatacağım da bir şey yok zaten; anlatan hep oydu, biz hep okuduk. Bu gencecik yaşında... Çok üzüldüm. Yakınlarına sabır ve metanet diliyorum.

Galatasaray camiasının başı sağolsun.

0 ekleme: