22 Kasım 2008

Hata?

Hata hakemde değil, bende. Aceleye gelen bir post'tu, epeydir de sayfayı ihmal ettiğimden üzerine çok fazla düşünmeden yayımladım. Maçı 90 dakika izledim, pozisyonda sarı kart isteyecek bir şey olmadığını biliyorum; ancak farkında olmadan göz ne isterse gönül de onu görüyor bazen. Fenerbahçeli arkadaşımızın yorum kısmında belirttiği "Musa Çözen her hafta Fenerbahçe aleyhine malzeme çıkartıyor." argümanı da bunun gibi bir şey aslında. Benzer şeyleri hepimiz zaman zaman söylüyoruz. Sarı kırmızı, sarı lacivert, siyah beyaz (...) gözlüklerle bakıyoruz futbola. Burada da ben yaptım. Son dönemde artan ciddi boyutlardaki kirli işlerden dolayı belki de, tarafsız bakamadım. Yukarıdaki resimde Lugano'nun kart istediği falan yok. Özür diliyorum.

7 ekleme:

SideWindeR dedi ki...

O orada kart istemiyor eller havaya yapıyor(!)

Chao Grey dedi ki...

Derbide hakemi Fener'in atadığının kanıtı var mı? Eğer varsa süper olacak çünkü. En az 5 sene konuşturmam Fenerlileri

Chao Grey dedi ki...

Derbide hakemi Fener'in atadığının kanıtı var mı? Eğer varsa süper olacak çünkü. En az 5 sene konuşturmam Fenerlileri

gltsry dedi ki...

ya burda sanırım lugano sarı kart için kaldırmıyor elini çünkü orda sarı kartlık bir pozisyon olmadı o an.ben de izlerken sinirlenmiştim maç sırasında ama sonradan maratonda izleyince farkettim pozisyonda ofsayt isteğinde bulunuyor lugano yan hakeme.yani o işaret yan hakeme...

scapula dedi ki...

Chao,

Kanıtı olur mu böyle işlerin...

Ama her yerde 11 gün önceden konuşulmaya başlandı derbinin hakeminin Hüseyin Göçek olacağı. İçeriden haberler sızdı, kulaktan kulağa yayıldı, forumlara bile yazıldı...

Sonuç, malum.

Daima Fenerbahçe! dedi ki...

bu pozisyonda luganonun kart falan istediği yok ama digitürk ve musa çözen sağolsun anti-fenerlilere her hafta malzeme çıkartabiliyor.

aksilaz dedi ki...

bu pozisyonda istemiyor ama bütün maçlarda eli havada geziyor lugano baltasının...