Faryd Mondragon (*), Ümit Davala (*), Bülent Korkmaz (*) (Dk.77 Vedat İnceefe) (*), Emre Aşık (*), Hakan Ünsal (*), Joao Batista (*) (Dk.73 Ümit Karan), Hasan Gökhan Şaş (*), Ergün Penbe (*), Ayhan Akman (**) (Dk.46 Arif Erdem), Fabio Pinto (*), Christian Correa Dionisio (*)
YEDEKLER: Kerem İnan, Berkant Göktan, Suat Kaya, Almaguer Trevino Sergio

imiş.

Pazartesi akşamı, Ntvspor'da Futbol Zirvesi. Sergen Yalçın dedi ki; Fenerbahçe, Galatasaray tarihinin en iyi kadrosuna 6 atmış. Hagili, Emre Belözoğlulu kadroya, diye de ekledi... Hani maçın 2002-2003 sezonunda olduğunu bilen ve 1999-2000 ve 2001-2002 sezonlarında Galatasaray'da oynamış olan bir kişinin böyle bir hata yapmaması lazım ama, yine de unutabilir Sergen, normal diyelim.

Peki Sergen'in yanındaki Hakan Ünsal ne yapmalı böyle bir durumda? Düzeltmeli. Ne yaptı? Evet dedi, onayladı. Hakan o gün neredeydi? Sahadaydı.

Başka sorum yok hakim bey.

4 ekleme:

PCLioN dedi ki...

Bu adamların ne kadar karaktersiz olduğunu bilmeyen yok zaten, NTV Spor'u açmıyorum bu gudubetlerin yüzünden. Baros'u 32 yaşında, bu nasıl transfer diye eleştiren gerizekalı bunlar. Ercan Taner'e yazık oluyor orda...

Mesut Ulukök dedi ki...

Yok artık pclion. :)

ultrANIL07 dedi ki...

Evet, programı ben de izledim ve bu muhabbeti dinlerken de sinirden küplere bindim. Bunları oraya hangi nitelikle çıkarıyorlar onu da anlayamıyorum.

aksilaz dedi ki...

ntv spor kendını kucultuyor bunlara söz hakkı vererek.kırdıkları pot ların haddi hesabı yok.ancak hakan ünsalın nasıl bir kuyruk acısıdırki yıllardır cıkmamış anlamıyorum...