09 Kasım 2008

9 Kasım

Hiçbir şey yazmak gelmiyor içimden. Titriyor parmaklarım. Dinmiyor heyecanım. İnsan kalbi gibi atmıyor kalbim. Konsantrasyon, diyorum.

Maç yorumu okumak isteyen varsa, arşivden "Ne Yapmalı"yı okusun. Bütün Fener maçlarının yorumu aynıdır benim için.

Ne Yapmalı
Ne Yapmalı #3

Maçtan sonra bir, Ne Yaptık yazmak dileğiyle.

Bir tarif yok bu sevdayaaaaaaaaaa!..

8 ekleme:

Genç dedi ki...

sevmek değil ibadet bu adetaaaaa

scapula dedi ki...

ne şampiyonluk umrumda ne kupaaaaaaaaaa

Genç dedi ki...

şanlı Cimbom aşkın bir başka...

ultrANIL07 dedi ki...

Tüh yahu geç kaldık :)

ultrANIL07 dedi ki...

Ulan bugün bir de benim doğum günümmüş :) Hayatımın en güzel armağanı Galatasaray'ımdan gelecek inşallah :D

scapula dedi ki...

Benim de kız arkadaşımla dördüncü yıldönümüm. Ama ben ona hayatının en güzel armağanını veremiyorum. 9 Kasım'da derbi mi olur ulan!?

Anıl'cım doğumgünün kutlu olsun. Doğumgünü hediyen Lincoln ve Servet'ten gelsin.

:)

Mesut Ulukök dedi ki...

Yine olmadı be...

scapula dedi ki...

şimdi ulaştım eve...

olmadı işte.

ben daha bilincinde değilim de, yarın sabah uyandığımda çok kötü hissedeceğim. ben, lincoln'ün sayılmayan golünde kaldım. sanırım hayatımın şu ana kadarki en büyük hayal kırıklığıydı. öyle bir sevindik ki, bir dakika sonra fark edebildik gol olmadığını...

yarın yazarım uzun uzun.

sağlık olsun. canlarımızın canları sağolsun. bozmasınlar morallerini. üzülmesinler. kasımlar onların, mayıslar bizim diye boşuna dememişler.