Yerlerde sürünmediler, on dakika yatmadılar, sedye istemediler, futbollarını oynadılar. İlk puanlarını, üstelik Türkiye gibi bir takımdan almak onlar için önemliydi ama 89. dakikada bile 6 oyuncuyla rakip yarı alana gidip hücum yaptılar. Sıkıcı bir maç izletmediler bize. Bu açıdan baktığımda, sevindim yenilmemelerine.

5 ekleme:

Anonymous dedi ki...

aynı şeyleri düşünmüşüz ata. bana da çok sempatik geldi estonya milli takımı.

ASY dedi ki...

Ata,

Bravo. Kesinlikle öyle.

Alışık olmadığımız bir durumdu. Bu açıdan baktığımızda, takım her ne kadar kötü olsa da, 89. dakikada bile 'daha bir dakika ve uzatmalar var, gol olabilir' düşüncesi içerisine girebiliyor insan,ister istemez.

Türkiye'de ne zaman yaşayacağız böylesi örnekleri, bilemiyorum.

scapula dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
PCLioN dedi ki...

Abi, bunu ben de yazacaktım ama maç yazısına başlayınca aklındakilerinin yarısı uçuyor biliyorsun. Çok doğru bir tespit. Özellikle taç atışlarını bir an önce kullanıp gole gitmeye çalışmalarını çok takdir etmiştim.

Uğur Boral yine ezbere sallamış rakibe, bir de "futbol oynayın" diye ukalaca tir tavsiyede bulunmuş. Birisi de ona futbol oynaması gerektiğini söylese fena olmayacak...

gltsry dedi ki...

Maç boyu,özelliklede sonlara doğru bende aynı şeyi düşündüm...oyunu hiç çirkinleştirmedi estonya...oyunu oyun gibi oynadılar hakkını vererek.uzun süredir böylesini izlememiştim...ne biz maçtan vazgetik ne onlar... yeneceksede kazanacaksada oynayarak yapsa herkes bunu...kimse futbola ihanet etmese:)