26 Ekim 2008

Deivid

Dün akşamki Fenerbahçe - Bursaspor maçından önce ne istediğimi sorsalar, 8-1 Bursaspor yensin, Fenerbahçe'nin golünü de Deivid atsın derdim. Bursaspor istediğim sonucu elde edemedi ama itiraf etmeliyim ki Deivid'in gol atması beni mutlu etti.

Deivid çok uzun bir sakatlık geçirmedi, medya onun sakatlığını fazlasıyla dramatize etti, kabul. Dün adını haykıran, bugün hakkında duygusal nağmeler okuyan Fenerbahçe taraftarlarının birçoğu, Deivid sakatlandığında sözleşmesinin dondurulmasını isteyenlerdendi, o da kabul. Ama yine de sevindim ben gole. Ciddi bir sakatlık, üstüne annesini kaybedişi... Sırtını sıvazlayasım geliyordu Deivid'in. Güçlü bir biçimde ayağa kalktı. Eminim futbolu seven birçok insanı da sevindirdi.

Tabii bundan sonrası için desteğim sürmeyecek kendisine. Sağ salim geri döndüğüne göre artık alabildiğine kötü oynamakta serbest.

Uğur'un Ali Sami Yen'de sahaya çıkacağı ilk maçın hayalini de kurmadım değil.

0 ekleme: