Klişeler dünyasına adım atalım. Benim en çok sinirimi bozan iki spor spikeri klişesinden biridir, "X, belki de kariyerinin en kolay golünü atıyor..." cümlesi. Bazı klişeler vardır, ilk söyleyeni diri diri yakmak ister insan, onlara da sıra gelecek zamanla. Bu öyle değil. İcat edildiğinde belki de cuk oturan bir tabirdi. Ne bileyim, Sabri'nin 4-2'lik maçta Manisaspor'a attığı gibi bir gol sonrası pekala söylenebilirdi. Ama yerli yersiz kullanılması da oturup keyfiyle bir maç izlemek isteyen insana azap veriyor. Kariyeri boyunca 500'e yakın gol atmış Hakan Şükür için, hem de iki hafta üst üste, kullanıldığını bilirim bu tabirin. "Belki de bu saçmalamaların en abartılısı", birkaç hafta önce Kanal 24 ekranlarında vuku buldu. Deplasman ekibinin 5-2 üstünlüğüyle biten Bayern - Werder Bremen maçındaki gollerin iki tanesi, Markus Rosenberg'in "belki de kariyerinin en kolay golü"ydü, spiker abimize göre. Şurada gollerin videosu var, sanırım biraz yavaş yükleniyor ama çok rica ediyorum en azından ilk golü bir izleyin. Eğer ki bu gol Rosenberg'in en kolay golüyse, bu adama 500 milyon euro paha biçiyorum.

Evet, resmin konuyla alakası yok. Nostalji olsun diye koydum. Hey gidi Kezman...

1 ekleme:

PCLioN dedi ki...

Başladın seriye demek :) Fotoğraf mükemmel, ben yazsam ben de bunu koyardım herhalde...