11 Ekim 2008

Batuhan Karadeniz

Belki de, "Türk futbolunun yeni Hakan Şükür'ü" klişesi gerçeğe dönüşmek için aslolanın jübilesini beklemiştir. Belki de Batuhan Karadeniz, hiç ümit milli olmadan* çıktığı ilk A milli maçında atacağı gollerle kendine takımda bir yer edinir ve 2008'i 15 senelik milli kariyerinin ilk senesi olarak hatırlarız ileride. Belki de arkasından gelecek Aydın Karabulut, Aydın Yılmaz, Sercan Yıldırım, Eren Güngörlere yol açar bugün.

Bosna maçı zor, pek çok zor. Ama bu hayatının fırsatı Batuhan. Daha sonra tekrar gelecek bu fırsat, ancak sen ilkini değerlendir. Büyük futbolcu olacaksan, ki biraz büyüyüp adam olursan olacaksın, bugünü ileride "Batuhan'ın ilk milli maçını hatırlıyor musun? Ne oynamıştı bacaksız..." diyerek anmamızı sağla. Hoş, 1.92'lik adama bacaksız diyecek kadar şuursuzlaşmış olmayız ya, neyse...

* Tabii ki burada yanıldım. Açıklamasını da yorum bölümünde yaptım.

7 ekleme:

Mesut Ulukök dedi ki...

Hoşgeldin. :) Bekliyorum hocam MSN'e...

Anonymous dedi ki...

hoşgeldin ata. özlemişiz.

ultrANIL07 dedi ki...

Bu adamdan bırak Hakan Şükür'ü, Veysel Cihan bile olmaz. Önce insan olsun biraz...

PCLioN dedi ki...

Ben de değinmiştim Batuhan'a bildiğin gibi. Ben Fatih Terim'in bu hamlesini marjinal ve ileri görüşlü görünmek adına yaptığını düşünsem de yanlış olarak düşünmüyorum. Sercan Yıldırım oynasa çok daha doğru olurdu muhtemelen ama Batuhan da potansiyelli bir adam.

Ancak kafadan sakat olduğu da açık. Onu da kendi düzeltecek artık, her şeyi devletten beklememek lazım...

Anonymous dedi ki...

umit milli olmustur batuhan.4-1 lik cek cumhuriyeti macında ve biri kafayla ve digeri rovesatayla da guzel iki gole imza atmıstır.

ilerde bi hakan sukur olur mu? hic sanmıyorum...

salva dedi ki...

o olur bu olur boşverelim bırakın Batuhan Karadeniz kendisi olsun...

Gölge etmeyelim bırakalım top oynasınlar, yoksa hala Fatih Tekke Ümit Karan ekseninde her gelen çocuğu yiyeceğiz...

scapula dedi ki...

Mesut Hocam;

Mail ile cevap vereceğim sana. İlk fırsatta.

Adsız 1;

Hoşbulduk, teşekkür ederim, ben de özledim. Ama kim olduğunuzu da merak etmedim değil. :)

ultrAnıl;

Belki de haklısın. Zira bu çocuğun yaptığı işler akıllara zarar. Ama işte, adı üstünde, çocuk. Hem de en uyuzundan. :) Gün gelir, büyür de akıllanır belki. O zaman da büyük işler başarabilir, bir ihtimal.

Uğur,

Sercan tarzında Mevlüt vardı, Batuhan'ı da uzun adam diye aldı belli ki. İki seneye kalmaz, bakarsın ikisi birlikte oynar. Uzuncana irdelemiyorum, yarın Store önünde konuşuruz bunları, vakit bol.

Adsız 2,

İşler düşündüğüm gibi gitmediğinden, hâlâ vakit ayıramıyorum bloğa. Maalesef. Çok ufak bir fırsat buldum da yazdım bu postu, dolayısıyla her zaman yaptığımı yapmaya, araştırmaya fırsat bulamadım. İlginç olan, söz konusu maçı izlemiş olmam. O anda aklımdan uçuvermiş işte. Özür diler, düzeltmeye giderim.

Salva,

Belki başkasının postu olsa bu, senin yaptığın bu yorumu ben yapardım. :) Söylediğim gibi, postu yazmak için uzun bir zamanım olmadığımdan, çok fazla açıklama yapmam mümkün olmadı. Dolayısıyla kastettiğim şeyi yanlış ifade etmişimdir belki. Neticesinde seninle hemfikirim.

***

Sonsöz:

Bloğu tam anlamıyla eski haline getirebilmek için kısa bir zamana daha ihtiyacım var. Şimdilik kısa kısa bir şeyler geçeceğim sanırım, fırsat buldukça. Çok yakında bütün mesaimi buraya harcayıp telafi edeceğimi umuyorum. Yanlış anlaşılmasın, şuraya iki satır bir şeyler karalıyorum da yokluğum çok önemliymiş gibi açıklama yapmıyorum. Hani olur da bilmek isteyen olur, veya bloğa girip yazı bekleyen olur, onlara saygısızlık olmasın diye belirteyim dedim.

Sevgiler ve saygılar;
Bir de teşekkürler. Bu kadar uzun zamanın ardından burada olduğunuz için.